Gå til innhold

I morgen skal jeg ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....på julegaveshopping,gleder meg.! har kjøpt en del gaver allerede så det er ikke noe stress,bare kos. Er det mange som er i mål allerede..mange som ikke er begynt enda? åååå jeg synes adventstia er sååå kos glder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldi du er som er komt godt igang! sjølv har eg ikkje begynt enda, men det er heldigvis rett før, kjenner eg! Har fått litt `julegavehandlefølelse` og med ei lita på 3 mnd, må en handle når sjangsen byr seg.....ikkje utsette det til `i morgon`, som var so lett før!

Skrevet

Å så moro - det er så gøy å handle når det ikke er stress!! Jeg er ikke i gang med jula ennå og det er helt uvanlig! Tidligere har jeg vært ferdig med omtrent alt sånn at det bare var å bake og kose seg i adventstida.

Sånn er det ikke i år dessverre, men det nytter ikke å stresse - det blir nok ei råd i år også. Det er bare å sette i gang med listene sine, hehe...

Har heldigvis mekka ferdig julekortene på PCen og shoppa 200 eks fotopapir, ekstra blekkpatroner, spesialpenner, konvolutter og gullstickers. Elsker å dille og dalle!

Skal begynne å skrive ut og lage kortene i helgen. Vi skal ha overnattingsbesøk av en gutt på 7 og da skal vi tjuvstarte litt på adventstida, tenkte jeg. Og så må vi rekke å kjøre litt trikk...

Kos deg på shopping i dag!

Skrevet

Jeg tror jeg har kjøp fire gaver eller noe sånt... Skal alltid begynne tidlig, men det blir aldri noe av... Jo forresten...jeg gjorde det en gang... gjemte gavene vekk på et lurt sted.... og glemte dem helt. De dukket opp i juni en gang......

Skrevet

he he , snulder det der har jeg gjort også.... dessuten føler jeg at gavene mister sin magiske verdi hvis de ligger og venter for lenge.... men jeg er i gang altså... jeg er rett og slett godt i gang, mye er ferdig, det er fint i grunn!

:-)

Skrevet

Surregjøk 1 og surregjøk 2!!! Jeg har forresten alt for mange å kjøpe til... Og så kjøper jeg alt for mye til hver enkelt... Det siste er min skyld....

Skrevet

heh ehhehe

jeg også!!!

jeg syns det er så morro med pakker... og mange små fine ting. alle må få mange!

men de må jo ikke det. i år får alle bare en - er planen, men jeg sliter i hjertet...

:-)

Skrevet

Helt enig med dere surregjøker 1 og 2!

Jeg pleier jo å begynne tidlig, men det som alltid skjer, er at alle får flere presanger. Jeg må bare kjøpe den søte der og den fine der og så fortjener h*n den lille der.... Bare bra egentlig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...