Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Vil heller svare på HI sitt innlegg. Jeg forstår biomor veldig godt. Det er ikke sikkert det er vondt ment fra hennes side å ikke komme, men kanskje hun synes den nye konstellasjonen er ubehagelig for henne. Det er spesielt når et par splittes, får nye familier på hver side og så skal møtes med sine familer og være like lykkelige igjen. Jeg har stebarn og gruer meg allerede til konfirmasjon. Synes det er slitsomt å måtte være hyggelig mot min manns eks sin familie. De har tross alt en årelang historie sammen, og jeg er ny. Tror mange synes en slik situasjon er ubehagelig og jeg mener de må respekteres for de følelsene. Om det er bursdager, jul eller konfirmasjon eller hva det er. Vi er alle forskjellige. Anonym MEN DU GÅR JO I KONFIRMASJONEN TILTROSS FOR AT DET ER UBEHAGELIG. EN GJØR DET JO FOR BARNAS, PARTNERENS OG FAMILIENS SKYLD. HELT ENIG AT SLIKE SITUASJONER KAN VÆRE VELDIG UBEHAGELIGE, MEN AV OG TIL MÅ MAN BARE KOBLE UT DET :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå