Gå til innhold

Hva har dere på dere når dere drar til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komfortable klær som joggedress eller tar dere på den fineste mammabuksen og ser til representabel ut?

Gjerne et dumt spørsmål, men det er jo ingen grenser for hva man grubler på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeeehhh... forrige gang så gikk vannet, jeg dro til sykehuset i det jeg sto og gikk i, noe som tilfeldigvis var gravide-tskjorte og sarong...

Skrevet

comfye klær eller det man står og går i om det skjer plutselig...

Skrevet

helt ærlig...vannet mitt gikk hjemme så jeg fikk ikke direkte sjangs til å tenke såå mye over hva jeg dro i..mener å huske at det ble en joggis..men det var det siste jeg tenkte på da...det kommer sikert du til å erfare også...

Skrevet

Det siste paret med bukser som passer.... ! Alt er blitt for smått nå, så det er best å holde seg inne fram til fødsel.... Kjedelig å kjøpe nytt tøy når det er så kort tid igjen.

Skrevet

Det kommer jo an på om man har tid til å skifte, men jeg ville jo i utgangspunktet tat noe som var komfortabelt og enkelt å skifte til/fra. Og som tåler å bli tilsølt, i fall vannet går eller man blør.

Skrevet

Har vel på meg det som jeg har på meg når fødselen starter....

Har uansett bare på meg klær som tåler å bli tilsølt for tida. Bruker jo bare mammabukser og joggebukser nå...

Skrevet

Hos meg starta det midt på natta, så jeg dro bare på meg ei joggebukse og dro til føden med håret til alle kanter... Når det er 3-4 minutter mellom hver rie, så rekker du liksom ikke å gjøre deg så veldig presentabel.

Skrevet

Da jeg skulle ha jenta mi klarte jeg ikke å kle på meg selv da vi dro på sykehuset, så det ble det mannen min kledde på meg...

He he... noe som er enkelt for mannen din å kle på deg kanskje?

Jeg var ganske ødelagt da jeg kom på sykehuset, så jeg blåste i hva jeg hadde på meg...

Men hadde kanskje tenkt mer på det hvis jeg skulle bli satt i gang (fødselen)....

Skrevet

Kom på en ting.... det viktigste er å få med seg papirene... gå og legg de i veska med en gang... fødselen kan helt plutselig være igang...

Skrevet

Det er jo tross alt en stor begivenhet, så jeg kommer nok i bunad. Den henger klar, og pusser litt av sølvet hver dag.

Skrevet

Vannet gikk etter at jeg hadde lagt meg, så jeg ble kjørt i ambulanse. Hadde på meg kun t-skjorte, da dette var det eneste jeg tok meg tid til å ta på meg.

Skrevet

Går vel ant å ha på sæ nåkka som ser greit ut OG er komfortabelt...??? Det skal i allefall æ... Det er vel viktigst å ha på sæ komfortable klær???

Skrevet

Jeg har kjøpt et 'pysj'sett på H&M som ser pent ut. Det er grå lang tunika og grå bukse som jeg skal legge klart til dagen. Syntes at tunikaen var så praktisk, for den er tynn, samtidig som den dekker godt nedover lårene slik at man får litt 'privatliv' selv om man må fjerne buksene.

Skrevet

Du får vel den fine sykehusskjorta uansett tenker jeg - tunika eller ei.

Skrevet

Å? Trodde man hadde full valgfrihet jeg.. Men, men, den funker vel like bra som 'tunika' den? Er den ikke ganske lang? Sikkert like greit å bruke det de har der, så slipper jeg å ha med så mye skift.

Skrevet

jeg hadde på meg arbeidsklær ala slitte joggebukser og genser.. jeg holdt nemlig på og rydde på låven når det startet sist.. etter en times tid fikk jeg beskjed om at nå måtte jeg ringe til jordmora av svogeren min.. da tok jeg pauser i ett sett.. he he.. det siste jeg tenkte på hva var hva jeg skulle ha på meg....

jeg var forresten glad for de sykhuskjortlene, man svetter noe vanvittig.. veldig greit og slippe og ta med seg sånne ugne klær hjem....

Skrevet

Endte jo opp i sykehusskjorta som de fleste, og da ville gubben at jeg skulle kjøpe meg en sånn, fordi fargen kledde meg så utrolig godt... Alt man klarer å få sagt...

Skrevet

Den skjorta er jo veldig praktisk da, ikke minst fordi man etter fødsel bare knepper opp og får lagt knøttet rett på magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...