Gå til innhold

Har apetitten deres forandret seg?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Nordlandsprinsæssa!

 

Ja, du kan godt si at matlysten forandrer seg....Spesiellt hvis du er kvalm, da har en ikke lyst på noenting (ihvertfall IKKE jeg...)

Jeg tror det er en hensikt at en mister lysten på mat i begynnelsen. Det er mange f.eks som avskyr kaffi den første tiden, og kan kanskje begynne sånn smått å drikke litt igjen langt uti sv.skapet. Kaffi er ikke så bra for den lille som skal vokse, og de 12 første ukene skal alle ting dannes, alle organer skal utvikles og de skal helst ha optimale forhold å utvikles i.....Etter den 12 uken, der de 3 første ukene er de viktigste med tanke på grunnlaget for videre utvikling, skal barnet igrunnen bare vokse, og legge på seg, få lange nok armer og bein, øyne og ører og fingre og tær er der jo, men de skal bare bli større og tydeligere....

Igrunnen HELT utrolig at det går bra i de aller fleste tilfellene!

 

Så tilbake igjen til liten matlyst, så er jeg ganske sikker på at det har sine årsaker!

 

Lykke til videre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om, men jeg spiser mer enn jeg har gjort før. Får panikk hvis jeg ikke får mat med jevne mellomrom, blir kvalm med en gang sulten melder seg. Så fra å være en person som spiser lite, spiser jeg nå hele tiden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke forandret seg så mye tror jeg, er veldig OBS for jeg slutta å røyke det sekundet jeg så at testen var positiv...så føler veldig på det egentlig, redd for at jeg skal spise mer pga røyksug... :) men er helt utrolig, det har ALDRI vært så "lett" å slutte, var bare den mest naturlige tingen i hele verden....men DU så godt det hadde vært likevel...... :) må vel bare prøve å "slite med helsa" så lenge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...