Gå til innhold

Restaurantbesøket utgikk gitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og jeg ble hjemme hos sykt barn, stakkars så puslete har hun aldri vært.....Men nå sover hun og jeg har fløtegratinerte poteter i ovnen og biffen i panna, og med deilig saus og stekte tomater med persille og kanel, så skal vi nok kose oss hjemme istedet vi:-) og så er det jo bonderomantikk og Greys ikveld, så det blir nok bra ja;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakars vesletussa! Ikke greit å være liten og syk! Ikke greit å være mamma og gå fra dem da eller! Restaurantbesøket kan sikkert tas igjen en annen gang:)

Skrevet

Jeg syns ikke de høres så aller verst ut den hjemmekvelden din heller, jeg!

Masse deilig mat (nå ble jeg sulten når jeg leste menyen din....), og diverse på TV c",)! Spørs om ikke jeg må nøye meg med en grændis i kveld...

Håper vesla sover seg frisk, nå da! God bedring til henne; får håpe du holder deg frisk nå da - ikke moro å være syk selv mens man tar seg av syke barn.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅååååååh....Den menyen altså! Kanel, sier du? Spennende kombinasjon:):) Kos deg hjemme du, og våk over Snuppa som sover ( eller sover ikke kanskje...bare snørrer og..dakar liten)

Skrevet

Høres ut som du får en fin kveld hjemme,skjønt syke barn er pyton!! Men du får det nok best hjemme ikke noe gøy å gå ut når de små er syke..God bedring til dere=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...