Tjatjo Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Nå har jeg endelig et lite smutthull i tiden til å få skrevet litt. Jeg har blitt en stolt tvillingmamma =0) Nå har begge har sovnet i vår seng....og vi flytter dem ikke. Onsdag 15 nov kom Melina og Sebastian endelig til verden. Vannet gikk 0230 og Sebastian ankom 0701, veide 3220g og var 49cm lang. 0714 var Melina også kommet, 2850g og 49 cm lang. Det hele var overstått på ca 4 1/2 time. Egentlig veldig fornøyd med fødselen....selv om det var vondt og det tok litt tid å komme seg. Nå er vi imidlertid hjemme igjen og hverdagen har begynt. De liker å holde oss oppe til 3 om natten og sove masse om dagen. Koser oss veldig. En av de henger i puppen hele tiden. Håper vi får litt mer system på amming og soving etter hvert. Skal skrive en mer utfyllende fødselshistorie senere.........en hyggelig en =0) Håper ellers alt er bra med dere her inne =0)
Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Gratulerer så mye med tvillingene:) så spennende med to babyer i hus:) Sov sammen med dem på dagen da, siden de holder dere våkne på natta. Kos dere masse!!! klem fra
Tjatjo Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Ja, jeg må lære meg til å sove på dagen. Ikke så flink til å få til det =0)
Nicki_81 Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Gratulerer som tvillingmamma. Ønsker dere masse lykke til videre fremover. Og viktig med litt ekstra søvn når du faktisk kan =) Kos dere
Smiley og Camilla Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Gratulere så mye med tvillingene. Dobbel lykke ;-))
Sentralstøvsugeren Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Gratulasjoner og gode ønsker for fremtiden oversendes herved fra det blide sørlandet:0)
Gjest Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Gratulerer så mye med tvillingene :0) Dobbel glede for dere og litt mer arbeid nå på starten,men det går seg nok til. Lykke til videre fremover :0) klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå