Sabina og gjengen Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg prøvde å gå inn på hjemmesida deres, hadde så lyst til å se bilder av lille Nora Sofie. Kan jeg få passordet? eller om du vil legge meg til på msn kanskje? mailadresse: [email protected]
Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hei ! skal legge deg til på msn jeg men kommer ikke til å være på nå, for skal gå og lage middag :-P men vi kan snakkes senere! =) klem
Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg vil også titte! Hehe! Msn min er [email protected]
Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 har lagt deg til =) men er ikke logget på nå. kommer senere!
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 jeg å! hiihi.. vil se den lille jenta di.. Mi er [email protected]
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Virker som mange vil se den lille jenta de. og selvfølgelig har jeg også lyst:) Vi er forresten like gamle:P
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Glemte mailen min: [email protected]
mammat2goll Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 hei! får jeg og se lille jenta di?? tror jeg har vert på samtlige sine hjemmesider her inne...kanskje jeg bør få laget meg en selv og snart. du kan legge meg til viss du vil:) [email protected]
lana<3 Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Heia leste hva som skjedde med deg 87jenta, har selv ikke så god erfaring med dib så jeg holder meg mye her jeg også... Kan jeg også se din lille nora sofie? min mail er [email protected] der kan du også se min lille prinsesse hvis du trykker på den gule stjerna på siden av nicket mitt..
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Jeg vil å veldig gjerne se Men bare hvis d er greit for deg... [email protected]
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Har passord på siden min Men du kan få det hvis vi prates på msn
Angel86 Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 åh, jeg vil og se hjemmesiden din =) Har selv hjemmeside da, men er passord på den...legg meg til msn da så kan vi prates der kanskje [email protected] Klem
Miriam 27.04.06, fikk 13.03.06 Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 87_jenta,Nora Sofie<3 og spire: hadde vært koselig og hørt fra deg, er like gammel som deg, og har selv også en som er prematur, ikke like liten som din da, men uke 33+6. hadde vært koselig og kunne prate med noen i nesten samme situasjon. send en mail til [email protected] så kan jeg sende deg msn adressa mi der.. hele navnet mitt står i adressa, så vil ikke legge den ut åpent..
kleenex Skrevet 30. november 2006 #15 Skrevet 30. november 2006 Hei! Jeg har skrevet i gjesteboka de! Jeg vil gjerne også se den lille tulla de hvis det er noen mulighet for det. Legg meg gjerne til [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå