Gå til innhold

SHIT!!! Ny rekord i bleier-på-rappen ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre kjappe nå, og da mener jeg kjappe! Først en med svært høy lyd, den er sikkert full tenkte jeg og tok med snuppa til stellebordet. Bytte til ny bleie. BRAK! sier det rett etterpå. Sukk... Bytte bleie igjen. Og sokker. Og slenge underlag-håndkleet på vask.. Så et par sekunder etter at buksa og nye sokker er på plass: BRAK.

Hun smilte godt etterpå gitt, og magen ble så slank og fin.. Stakkar jente, ikke rart hun måtte bysses og bæres tidligere i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja få det ut, hehe. Vi hadde opp i nakken tidligere i dag...........blæ!

Skrevet

he he, hun her er billig i bleiebruken... Skiter bare 1 gang i uka... er 7 uker nå...

Skrevet

Bedre å få det i bleien.... enn utover hele stellebordet :-D Liker å ligge og sprelle uten bleie, og da kan det gå sånn... hi,hi

Skrevet

Haha, ammetåke kombinert litt dårlig kveldssyn... Jeg leste "skifter bare en gang i uka.." haha, måtte lese flere ganger før jeg så at det stod skiter. Stakkar tenkte jeg...

Men seriøst; hvordan virker hun når det er lenge siden sist? Det må jo være vondt å være så fylt opp..? Er avføringen fast da, eller er den sånn halv-flytende som snuppa her har?

Skrevet

Hehe, har jobbet med pleietrengende voksne brukere, så klok av skade og erfaring lar jeg snuppa sjelden ligge å sprelle uten noen ting over....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...