Gå til innhold

til wenuss...


arax

Anbefalte innlegg

Hei..hvordan gikk det i går på UL?ble det possitivt eller negativt for dere??

 

Jeg har gjennom mine 8 uker,hattt to blødninger,1 liten og 1 stor..har også hele tiden hatt relativt mye brunt grums som har kommet ut...veldig mye smerter,både i underlivet og i magen...har til tider følt at hele kroppen skulle eksplodere..smerter det nesten ikke finnes ord for...men det har gått greit...jeg var på UL sist ons,å da dunket det to små hjerter inni der...min gyn,forklarte det slik,at når man er gravid,blir blodtilførselen til livmoren så stor,at det da kan oppstå blødninger,uten at det skader fosteret.å det kan også være slimhinnen som sprekker å gir fra seg litt blod..det brune grumset,er rett og slett gammelt blod som ikke har kommet direkte ut,å dermed får den fargen og litt klumpete konsistensen når det vel kommer...så for min del vil det si at jeg har små blødninger inni meg nesten hele tiden,siden det kommer og har kommet mye grums...

men jeg har da verdens snilleste fastlege og gyn,så jeg er sykemeldt,å har fått beskjed om å ta det mest mulig med ro,kan tuste litt rundt,men ikke noe som innebærer stress eller tunge løft...

 

så jeg ligger å hviler mye,å det er kanskje derfor det har gått bra for meg...

må si det høres ut som din lege er verden dust...osj...du kan ringe til private gynokologer vetdu,å få time der,uavhengig av din dumme fastlege...jeg har privat pratiserende gyn..å det funker veldig bra...

 

dette ble langt...å det kanskje ikke hjelper..men jeg ønsker deg lykke til...tente siden jeg ikke så noe negt innlegg fra deg fra i går at jeg kunne skrive....håper du er like heldig som jeg var....lykke lykke til....

 

varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei arax..

UL hjalp ikke så mye.. ble vel egentlig bare mer forvirra..

 

Så noe som kunne være et lite foster, men det var så lite..

Mye mindre enn forventet.. bare 3 mm. var da 6+5 og forsteret skulle vært 8 mm.

Gyn. sa at jeg måtte komme tilbake på mandagen igjen, før han kunne fortelle meg hva det var.. men det var enten at fosteret slutta å vokse for en uke siden, (MA) og at jeg må inn å få utskrapning, eller at jeg ikke er kommet så langt som vi tror, men 5+5 uker..

regner med at dette er en MA, fordi jeg er helt 100% sikker på datoene for siste mens og EL. hadde siste mens 04.10 og EL 18.10 ca kl 15.00..

prøver å komme på alt mulig som kan være årsaken, men mest sannsynlig så er det enda en abort..

tenker at fosteret kanskje har brukt lengre tid på å feste seg, det vil jo påvirke utviklinga, men har ikke hørt noe om det.. :-/

for vel bare smøre meg med tålmodighet å vente..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...