moffi Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 barna kjøpt inn:) Deilig røklilla rokokkoinspirert skjørt med vakker topp i en lysere nyanse til. Og kremhvit ullbolero. Gutten får rosa skjorte (ønsket seg det, utrolig nok!!!) slips og svarte bukser. Bilen har vært på EU-kontroll og den var ikke så gæærnt stelt med:):) Bare defekt håndbrekk og et par lyspærer som hadde gått. Hurra!!!! Lommeboken skratter og pengene danser cha-cha-cha! Har kjøpt ny solparasoll til vogna, bestilt parkeringsplass på Gardermoen og vasket meg igjennom skittentøyskurven. Har kjøpt fiskemat for to uker, og bedt eksen lokke katta hjem til seg med god mat;) Så nå kan vi dra til Gran Canaria i to uker og hilse på morfar. Vi gleder oss masse nå
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Alltid godt å få brukt opp litt penger, sånn at de ikke går ut på dato. God tur til varmen, lurte litt med den parasollen.... Er jo ikke noe man trenger hver dag her.
Gummelillan Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Svært så effektive damene er her inne i dag ;-) God tur til varmen!!! Høres virkelig deilig ut med dette været som er her for tiden.
phantomet Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg synes da virkelig at du er like effektiv som meg moffi!! *hurra* Tenk så deilig det blir å være to uker i varmen. Blir rent misunnelig!
strikkballen Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Wow - imponerende! Så nydelig skjørtet hørtes ut. Uff, bilen vår burde også vært på kontroll, og fått nye vinterdekk... OGSÅ SÅ DEILIG MED TUR TIL VARMEN!!! Kos dere masse og ha en riktig god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå