Gå til innhold

uggen uggen uggen :(


arax

Anbefalte innlegg

å kjære non så fryktelig dårlig jeg er...jeg holder det nesten ikke ut...er så syk kvalm at jeg nesten ikke får i meg mat...blæææ.det bare vokser i munnen når jeg skal prøve å svelge det..å det er liksom ikke bare morgen eller kveld,det er hele døgnet....så har jeg fremdeles mye vondt i underlivet,å det kommer mye brunt grums...hm,kan ikke forstå at det ikke snart skal slutte....slitsomt...så er det hodet da,å nei det vil jeg ikke en gang tenke..fy så vondt jeg har i hodet.....hehe,jeg som hele mitt voksne liv har drømt om bebi,å når det endelig skjer,blir jeg så dårlig at jeg nesten dør...bare nesten da.:)

 

er det noen der ute som har noen kjerring råd eller tips som muligvis kan lette på dette????

 

håper det står bra til med resten av dere...

 

ha en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Eg har hatt nokre dårlige dager selv. Det som virker for meg er å tvinge i meg litt frukt eller rå grønnsaker om morningen, dette hjelper litt på kvalmen. Så klarer eg å spise litt joghurt og salte kjeks. Når eg ikkje er så sulten lenger så er kvalmen litt bedre, og resten av dagen gjelder det å holde sulten vekke. Eg spiser ein joghurt, litt frukt og kjeks ein gang i timen. Eg er framleis kvalmen, men kvalmen er heilt lammande når eg blir sulten i tillegg.

 

Håper dette kan hjelpe deg litt, lykke til.

 

Ha ein fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å merke kvalmen nå, jeg og. Så får vi se hvordan jeg skal takle den etterhvert. Er sulten hele tiden, og. Så dette blir en utfordring. :-)

Sliter med vondt i hodet. Men det hjelper hvis jeg heller innpå med masse vann. Resultatet blir selvfølgelig enda hyppigere dobesøk. Men heller det... Har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...