Gå til innhold

Dritgrei hei hei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kan du vennligst si til min kjære at vi ikke kan stjele giftedatoen din... At det er VELDIG viktig for deg at du er ene og alene om akkurat DEN dagen her inne! Han vil ikke høre på meg serru....

(Dette er nok et desperat forsøk på få utsatt det uungåelig i skarve liten stund til.... sa han så fintfølende...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Kan du ikke bare skylde på Joker-trekningen da?

-Du får prøve å komme opp med noe lurt - hva med 08.08.08 for eksempel, det er jo litt gøy da!

-Eller si at vi dibbedamer som jo skal møte opp kvinnssterke med plankestabler, bare MÅ få god tid til å slanke av oss dissemager og dobbelthaker:-)

;-))

Skrevet

5. juni må være bra.... 05.06.07 Nei da jeg teller ikke, skal bare gifte meg...

Og nei...du prøver å få det utsatt, da skal jeg kanskje ikke legge opp til tidligere datoer. Selv brukte vi jo 1 år og 5 mnd på planlegging.

Nå skal det sies at kirken her er veldig populær til vielser, så der MÅ man være tidlig ute da....

Skrevet

5. juni er en tirsdag...Kanskje ikke den ultimate bryllupsdag.

Skrevet

jeg skal gjøre hva jeg kan

hvis jeg ringer han på jobben så er han jo i en setting hvor han i grunnen ikke kan si så mye, så da kan jeg bestemme at den dagen er vår, så kan ere ta den samme dagen året etter heller... for da kan jeg jo fortelle der hvor fin den dagener.... var ikke det lurt?

men du... ikke glem dette:

alle gode venner og de som er gladest i deg, samlet på et sted bare for at de skal klappe i hendene. denne gangen klapper de fordi du har valgt selv ;-)

pakkene er artigere nå enn sist, for ingen gidder vel å kjøpe bestikk to ganger

ferien etter bryllupet blir morsommere, for nå er du voksen og trenger ikke være spent og nervøs

talene, i den grad de holdes, vil ikke på samme måte være preget av alvor, men av høytid og glede..

tenk på meg da... jeg skal gjøre alt dette for første gang, det er jeg som burde utsette det...ikke du!

men vi har jo funnet de vivil delta i pensjonist OL og rullestol slalom med, så det er jo i grunnen ikke så viktig hvordan den dagen blir, er det vel.

koselig å være sammen med folk du er glad i, og skåle for snulderkjærlighet - det er jo poenget!

:-)

men som sagt jeg skal gjøre hva jeg kan ;-)

Skrevet

Flere gode datoforslag her og masse flotte ord fra Dritgrei!

Min godeste samboer har bestilt Odalstunet 18.8.. av en grunn.... Eneste ledige helg i august.... Han er en diger stripomp han jeg bor med, vil ikke utsette til 1.9 engang! Meeen.... vi kommer vel til enighet en gang...Jo før jo bedre...... så slipper dere her inne høre maset mitt om bryllup...hehe.....

Skrevet

det er ikke masing, det er gøy!

vi kan gå i bryllupstog av og til også vi....

Skrevet

Synd vi bor så langt unna hverandre... ellers så kunne vi jo slått oss sammen!!! Er det lov å ha med laptop i eget bryllup?

Skrevet

Gratulerer med dato fastsatt!!!

Høres veldig riktig ut at to Dibbere gifter seg på samme dag. Det er jo såå mange av oss som har født på samme dato og noen av oss har jo ligget på samme rom på barsel også, så da skulle det bare mangle at vi ikke også kan ha noen bryllup på samme dag ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...