Gå til innhold

bulgaria, sunny beach

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? Har bestilt til neste sommer.. ja er litt tidlig ute=) Har bestilt på blue star majestic.. noen som kjenner til det?

Ikke at det har så stor betydning, men har snakket m 4 stk som har vært i bulgaria som sier at de ikke blir brun der nede?? Eller, de blir brun når de er der, men det forsvinner på vei hjem... syns dette hørtes merkelig ut!!

Ellers noen bra anbefalninger om stedet.. vi har m datter på 2,5år..

Blir glad for all info om stedet=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan! Vi har også bestilt på Majestic hotell og er spent! Hotellet ser jo unektelig flott ut! Hørte noen som trodde det var et av hotellene som ble rammet av sprekkdannelser etter uværet i sommer, men står det til neste sommer står det vel de 14 dagene vi skal være der!! Er spent og innrømmer at jeg er litt skeptisk med tanke på maten! Men matforgiftning kan man nok få alle steder. Alle jeg har snakket med som har vært i Bulgaria har hatt det kjempebra og flere skal reise ned igjen i sommer. Skikkelig billig der nede trekker jo heller ikke ned akkurat :-))

Skrevet

Har vært i sunny beach og kan ikke si at jeg er imponert....bulgarerne er ikke spesielt hyggelige, det koster en formue å ligge på stranda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...