Gå til innhold

Hva ville du gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oljefondet har hatt en rekordstor vekst og er nå oppe i en markedsverdi på 1.712 milliarder kroner. Dette gjør Pensjonsfondet til det største i Europa.

Delt på de 4.677.946 personene som ifølge Statistisk Sentralbyrå utgjør befolkningen i Norge akkurat nå, blir dette 365.972 kroner og 58 øre per person.

 

Om du hadde fått pengene på din konto - hva ville du brukt dem på?

 

Jeg aner ikke helt jeg, men reiser hadde stått høyt på listen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Investert 58 øre, og reist med hele familien for resten...

Skrevet

Betalt ned studielånet og reist for resten!!

Skrevet

He he he, høres ut som en god investering det moderen! Reising er supert og gøy for store og små:-)))

Skrevet

Hmmm... la meg nå tenke... Vi må cashe ut en bil i januar.... + ett bryllup..... Innen utgangen av august -07 så hadde jeg vært bankerott!

Skrevet

Men husk at du kan gange beløpet med antall familiemedlemmer da!!! KONGEBRYLLUP!!!

Skrevet

Kjøpt en ny Skoda stasjonsvogn med 4-hjulstrekk! Gullfarget:):);)

Skrevet

Hmmm... det er vel omtrent det vi tjente på leilighetssalg og deretter brukte i 2006 på etterbryllupsfest, 40-års lag, storfamilieferie og lommepenger/lønn i utvidet permisjon.

 

Så da blir svaret: spandere og kose oss med gode venner og familie og så kule'n litt bare oss 3....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...