Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Oljefondet har hatt en rekordstor vekst og er nå oppe i en markedsverdi på 1.712 milliarder kroner. Dette gjør Pensjonsfondet til det største i Europa. Delt på de 4.677.946 personene som ifølge Statistisk Sentralbyrå utgjør befolkningen i Norge akkurat nå, blir dette 365.972 kroner og 58 øre per person. Om du hadde fått pengene på din konto - hva ville du brukt dem på? Jeg aner ikke helt jeg, men reiser hadde stått høyt på listen:-)
moderen Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Investert 58 øre, og reist med hele familien for resten...
Little Miss Naughty Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Betalt ned studielånet og reist for resten!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 He he he, høres ut som en god investering det moderen! Reising er supert og gøy for store og små:-)))
♥Snulder Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Hmmm... la meg nå tenke... Vi må cashe ut en bil i januar.... + ett bryllup..... Innen utgangen av august -07 så hadde jeg vært bankerott!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2006 Men husk at du kan gange beløpet med antall familiemedlemmer da!!! KONGEBRYLLUP!!!
moffi Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Kjøpt en ny Skoda stasjonsvogn med 4-hjulstrekk! Gullfarget:)
Karomamma Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Hmmm... det er vel omtrent det vi tjente på leilighetssalg og deretter brukte i 2006 på etterbryllupsfest, 40-års lag, storfamilieferie og lommepenger/lønn i utvidet permisjon. Så da blir svaret: spandere og kose oss med gode venner og familie og så kule'n litt bare oss 3....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå