Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Ser du skriver lenger nede at pappaen til barnet ditt bor i utlandet, kan jeg spørre hvor? pappaen til min sønn bor i Hellas, og jeg tror det kan bli vanskelig når sønnen min blir eldre å ha noe ordentlig forhold til pappa, de kan jo ikke engang snakke sammen!! Jeg har sjekket at det finns gresk kurs her, så må vel melde han på Far og jeg er kjempe gode venner, og vi har vært og besøkt pappa hver sommer siden alex ble født, han er nå 2,7 år Har dere blitt enige om noe ang samvær, og når dere skal treffes? Jeg syns dette er litt vanskelig.. Jeg kan jo ikke alltid reise dit for at de skal treffes! Far har vært her, men jeg føler liksom at ansvaret for at de skal bli kjent hviler på mine skuldre. Vet ikke helt hva jeg spør om, men du forstår sikkert hva jeg tenker på hadde vært morsomt å høre fra deg!! klem fra
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Hei... nei det er ikke noe lett når sit er sånn den er...nå er jo pappaen til sønnen min engelsk da, så språket er ikke et like stort problem. men har jo prøvd å forklare faren at gutten kommer ikke til å komunisere med ham før haan kansje er 5-7 år gammel. han mener jo at jeg burde lære ham engelsk,men det fuker jo ikke, da hadde han blitt super forvirret stakkers liten. ikke noe avtale om samvær, vet at han vil, men penger osv gjør det vannsklig. har ikke sett gutten siden februar, bursdagen hans. kommer ikke til å se hm før til neste februar heller. så ikke mye å skryte av. ringer sånn cirka en gang i uken, da får han ihvertfall høre faren sin stemme. prøver å snakke litt om ham, si pappaen til kieran bor i spania osv om vi ser tv eller leser bøker hvor det handler om pappaer. ellers så har vi en del bilder, sønnen min elsker å gå rundt med disse, sier paaapppaaa, papppaaa...aahhh...og koser med bilde, hehe..så søt da!! er på våre skuldre ja, men til syvende og sist tror jeg det viktigste er at de får et forhold, ikke nødvendigvis antall møter i året. selvfølgelig er 1 gang i året fryktlig lite, men kieran vet at han har en pappa, vet hvordan han ser ut og kjenner stemmen hans. lykke til videre og det med språk kurs var jo en god ide!
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Ja da har vi det ganske likt:) Alex har også mange bilder av pappa på rommet sitt, så han skal huske og vite hvem han er. Men jeg får så vondt av den lille bølla av og til.. for pappa kjører traktor og buss sier han og han ser pappa over alt.. vi var på besøk i sommer så jeg tror han savner han litt. Vi får vel bare gjøre det beste ut av situasjonen!! Og sønnen din har veldig fint navn! det har jeg ikke hørt før:) lykke til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå