Gå til innhold

Uff.. Loppemarkedklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere hjelpe meg litt med dette.

Svigermor driver å kjøper utvasket klær fra loppemarked til snuppa våres på 8 måneder. Jeg er sånn at jeg ikke liker brukte ting, syns det er greit å vite hvor det har vært før. Greit nok om det hadde vært fra noen jeg kjenner, men loppemarked, nei der går grensa for meg iallefall.

Jeg får meg ikke til å si dette til henne. Jeg har sagt til mannen at jeg syns han burde si det til henne, men han tør aldri å si noe til henne.

Sist gang vi fikk en pose dro vi hjem å kastet den.

Hva skal jeg gjøre, skal jeg ikke si noe til henne? Bare kaste det når vi kommer hjem? Blir glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøve å hinte litt.

si at noen kom med en pose med klær og at du takket nei for at du ikke ante hvor den kom fra,for du liker ikke brukte klær som kommer fra ukjente

Skrevet

1. det er ingen grunn til å ¨behøve å vite hvor klær kommer fra. De kan faktisk vaskes. Det behovet er psykisk betinget.

2. voks opp og lær deg å håndtere konflikter. Si det til henne! Fins ingen andre måter!

3. Det er skikkelig smålig av henne å kjøpe lopper til jenta, det er ikke der gaver skal kjøpes.

Skrevet

Jeg syns ikke om loppemarked klær men det er jo min mening. Greit at andre kanskje syns det er ok. Syns det er vanskelig å si det til henne for vi har ikke den beste kontakten, hun er veldig gammeldags. Har en del kommunikasjons problemer med henne. Egentlig så tror jeg at hun vet at jeg ikke liker det. Men men mye rart kan jo dukke opp i mine tanker.

Hun ruger på penger, og dette er hennes første barnebarn, hvorfor i all verden kan hun ikke kjøpe noe nytt til henne da? Hun handler leker og alt mulig på loppemarked og jeg syns faktisk ikke noe om det. Men jeg får vel ta motet fatt å si det til henne. Lettere sagt enn gjort.

Skrevet

skjønner deg godt. synes regntøy og dresser til barnehage er ok fra loppem, hvis de ser ok ut, men leker er ikke kult. jeg har det litt på samme måte, men min sviger gidder ikke engang kjøpe. når hennes 2 og siste barnebarn ble født fikk jeg spm om vi trengte noe. hadde alt blått og trengte rosa så ja!!!! hun gikk da til noen hun kjenner som har 4 dyr og lånte klær som var så innrulllet i hår at det var helt j..........

Skrevet

Jeg og har en slik svigermor...

Jeg liker heller ikke klær jeg ikke vet hvor det kommer ifra...

Så når vi har fått noe "nytt" legger jeg det i en svart sekk jeg har liggende, og når samboerens søster en dag skal ha baby (blir ikke så lenge til) så skal jeg overlevere alt dit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...