så var vi 4 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Det er så mye å tenke på nå midt i et samlivsbrudd, men mest av alt er jeg redd for når Martin skal være alene med pappaen sin. Martin skriker hele tiden han er sammens med han og vil bare være hos meg. Hvordan skal det da bli når han skal dra hjem til svigermor med pappaen sin og han i tillegg er livredd for farmora si??? I tillegg klarer ikke pappaen å lese signalene til Martin, mest fordi han ikke tilbringer tid med han, og kan la det gå mange timer før han gir han mat/steller han. Jeg vil ikke nekte han samvær, men hvordan skal han kunne ha Martin alene?
SK&Maylen Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Du kan jo begynne med å bare la han ha han noen timer, skrive ned til kas tidspunkt osv han skal ha mat kanskje? Han og må skjønne at man ikkje bare kan hive en unge over tl en kar som ikkje klare jobben skikkelig.. Fam. kontoret sier at i begynnelsen skal det vere ofte men korte stunder med samvær!
så var vi 4 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 han har ikke tid til samvær så ofte. er jo så himla opptatt med skole og eksamen... Men da blir det korte stunder hjemme hos meg da i begynnelsen, så kan heller jeg dra en annen plass.
SK&Maylen Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 kjenner igjen situasjonen der ja.. Det kan du, i begynnelsen fekk eg han å komme heim her å vere en time, før han fekk ta ho med seg ut ett par timer! Så var det klokkeslett på mat osv! Det går nok bra skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå