Gå til innhold

jeg gir meg over....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for denne stygge høstbasillen,og vennen hans virus...!!!!!!!

nå har jeg ligget til sengs siden onsdag,og ennå herjer di vilt i kropppen min. trodde lungebetennelse var en grei ting å bli kvitt...hahaha,der lurte di meg gitt.

men.hva skjer her da? mye sprell og hoppla??

kommet dere etter festen,og neste er under planlegging??

måtte inn å se litt da jeg fikk dataen servert på senga =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff som dere har fått det da! Lungebetennelse er ikke bare bare......Jeg hadde mye problemer med luftveiene tidligere, men etter at jeg stumpet sigarettene (selv om jeg prøvde meg på en halv en på dibbefesten.......host hark....;-) så har det blitt så utrolig mye bedre - ikke hatt sånne probemer!!!

Her i huset går det i snørr - for fulle mugger....... Ellers så har det vært utrolig stille her inne siden fredag må jeg si......kanskje bare stille før stormen:-)

Og data på sengen er jo veldig praktisk da - så får du fulgt med på hva som skjer i verden (les dib-modne siden;-) samtidig med basseluskene som hopper rundt:-)

God bedring til deg!!

Skrevet

God bedring til deg! Her sitter jeg med en liten forkjølelse og synes synd på meg selv.. Skjønner at jeg er heldig ;-)

XXXX fingrene for t du snart er på beina igjen. Og inntil da; kos deg med dib på senga!

Skrevet

innrømmer det klatten...dårlig helse og røyk....fyfyfyfyyyy.=0).er selv en som stompa røyken for så å sprekke...osv...har lært.helsa er viktigere enn den der kosepapirfilla.men hvorfor får jeg så innmari lyst på røyk når jeg er syk da??..det rare var at jeg gikk hele svangerskapet uten et host,men nå...er etter en uke begynt å lure på om jeg er på rett kurs,hehe..men fikk en hestkur av legen,så den virker vel snart.klarte bare det ene innlegget her før jeg takka for meg,hehe

takk for god bedring ønsker ja.en forkjølelse kan virkelig ta knekken på en.hadde vel akkurat blitt ferdig med min før jeg fikk dette.gudsjelov hoster jeg ikke.da hadde vel lungen vrengt seg.auauaua....=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...