Gå til innhold

Graviditetsbelte

MammaChicka og Even Nikolay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg det jeg nå...

å det er jeg glad for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker du på sånn man har i bilen? For jeg lurer på å skaffe meg et sånt.. har ikke fått ordentlig mage enda, men har hørt rykter om at det er lurt å begynne med tidlig..?

• 1 måned senere...
Skrevet

Mange synes det er behagelig å slippe å ha beltet på eller i nærheten av amgen og begynner så snart de vet at de er gravide. TryggTrafikk mener at det ikke er mer sikkert med belte. Du kan kjøpe det i de føleste barneutstyrsbutikker eller på nett, f.eks hos www.alexi.no

Skrevet

jeg bestemte meg for å kjøpe det beltet første gang jeg så det. (leenge før jeg ble gravid) så at naf medlemmer hadde rabatt på det. håper de har det fortsatt. sambo er medlem.

Skrevet

Snakket med dem på Babyproffsen på Nordby Shoppingcenter (etter Svinesund) med en gang jeg fant det ut, og hun ene jeg snakket med anbefalte å starte så tidlig som mulig. De hadde den ikke inne på lager da jeg var der, så jeg tok det ikke som et salgstriks... Jeg kjøpte det på samme sted 1 uke etterpå, og der kostet den ikke mer enn 299,- svenske kr. Den koster 399,- i de fleste nettbutikker og vanlig babybutikker i norge. Nøyaktig samme model!!!

Har forøvrig ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den. Jeg er ikke mer enn 7+4, men det er skikkelig deilig. Og når du er skikkelig kvalm er et bilbelte som klemmer på magen noe av det siste du trenger, og både forloveden og jeg er fornøyde med at babyen er safe! :D

Løp og kjøp!!!

Skrevet

Hallooo...

Noen som vet hvor mye et sånt belt koster nytt, mange som selger på finn.no m.m. og da er det greit å vite hvor mye som er reelt å gi for et... Noen som har å selge til meg???

Skrevet

Det koster 399 i butikken her.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal arve et sånt av søstra mi :)

Er i uke10 nå, og så i det siste "Gravid" at de reklamerer for dette på første side, der koster der 399,- - sjekk www.hts.no

Jeg kommer iallefall til å bruke det, greit å vite at beltet ikke "klemmer ut" barnet dersom man kræsjer eller må bråbremse :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Kan tenke meg at det ved en kollision i HØY hastighet ikke vil ha den store hjelpen, men mange kraftige innbremsinger og påkjørsler er i tettbebygde strøk og i lav fart.. Vil helt klart anbefale å bruke det. Alltid bedre å ta det sikkre før det usikkre :-) Det hjelper jo å holde bilens belte nede å ikke skli opp mitt på magen..

Kjør pent! (",)

Linda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...