jubelen Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Min sønn fyller 14 år neste uke. Han synes det er sååå festlig når jeg forteller om alle de rare tingen han gjorde og sa når han var liten. Jeg har skrevet ned alle disse "rarietetene" i en bok som han skal få den dagen han gifter seg. Nå fikk jeg litt lyst til å dele et par av dem med dere. Da han var 1.5 år var vi på et stort kjøpesenter og handlet. Han satt i vogna og kikka rundt. Plutselig ser han den flotte mannen ( jeg var alenemor på denne tiden), strekker armene mot ham og brøler: Hei pappa! Mannen, som aldri hadde sett oss før kikka veldig på oss før han sa: Har jeg vært med på noe jeg ikke husker? Så blunket han og gikk. Først leita jeg etter det der hullet i bakken som alle snakker om, når jeg ikke fant det løp jeg til bilen for å komme meg hjem. "Flau" Han var blitt nesten 3 i neste historie. Vi kjørte buss til byen. Han satt bakerst og jeg satt noen seter lenger fremme. Praten gikk livlig. Mamma, se ditt og mamma se datt. Så sier han: Mamma se en John Drid! ( en type traktor for dem som ikke vet det ) Jeg svarer: Det heter ikke det, det heter John Deere. Hvorpå han sier: Joho, for det har pappa sagt! Jeg glemmer aldri latterbrølet fra den fulle bussen... Nok en gang lette jeg etter hullet i bakken uten å finne det. Nå synes jeg det hele er ganske festlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå