Gå til innhold

Er du her Månestråle85???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke svart på siste innlegget ditt i går, måtte rett og slett legge meg :o)

Er så trøtt for tiden, klarte å forsove meg i dag... Satser på at det er et tegn på at jeg er gravid :o)

Sant som du sier at det er en fin unnskyldning til å utsette bryllupet. Hadde jo uansett tenkt å ha vinterbryllup, men så bor min bror i utlandet og kunne bare få ferie i august. Kommer det baby i august får han heller få ferie på vinteren.

Er kanskje tidlig å se på leilighet, men det er jo like greit å begynne tidlig så ser du hva som er på markedet.

Og så får du jo litt inspirasjon til hvordan du kan ha det selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lille jente :)

Trøtthet kan jo være et tegn ja, skal krysse fingrene jeg :) Jeg derimot er bare utprega LAT, hehe. Er alltid trøtt, så bekymrer meg litt for åssen det kommer til å bli den gang jeg blir gravid, hehe. Kommer til å sove i 9 mnd i strekk og våkne opp av rier eller noe, hehe.

Vinterbryllup hørtes fint ut. Særlig hvis det er masse snø overalt :) Kan se det for meg. Stort måltid, så fest i en peisstue med snøkrystaller på vinduene :) Nesten så jeg får lyst til å ombestemme meg litt jo, hehe. Men da må jeg jo bare vente enda lengre, og det vil jeg jo ikke. Utålmodig av meg jeg :P

Hadde bestemt meg for å kjøpe noen fine sommerfugl lys her nede, til å ha på borda i bryllupet, men de er utsolgt i butikken og på nettsida står det "ute av produksjon"... :( Dumme meg som ikke kjøpte de før, de var sååååå fine. Jaja, ikke noe å gjøre med det...

Fant drømmehuset vårt på internett da.. Lite rødt trehus på en bakketopp, med 3 soverom og stor hage :) Skikkelig lekkert, men hadde fellesutgifter på 6500 i mnd + huslånet. Så blir litt dyrt det ja.

Og så har jeg sendt mail til brudesalongen i Sandefjord ang kjolen jeg vil ha :) Er egentlig Skiensjente, men tror ikke noen av salongene der selger Maggiekjoler. Er som sagt utålmodig, klarer ikke helt å vente, hehe.

Oi, ble langt dette her, kanskje jeg skal runde av? :) Forloveden min er på skolen, og jeg er skravlesjuk, hehe. Ikke lett...

Ha en fin dag da! :)

Skrevet

Ja satser på at det er derfor jeg er så trøtt. Er en stor syvsover, så er redd jeg også kommer til å sove gjennom 9 mnd..hehe.

Ja sant det høres fint ut med vinterbryllup. Først var jeg helt i mot det, men så kom forloveden min med et veldig godt argument. Skal man reise på bryllupsreise, så må jo det være helt supert om vinteren. Å få reise til et sted der det er varmt og deilig, midt på vinteren. Sant nok! Dessuten kan man jo pynte med iskrystaller o.l. :o) Blir nok fint.

Jeg hadde funnet noen små-hjerter i perlemor også som jeg ville bruke til narvnekort på. Men de er også ute av produksjon. Jeg fikk kjøpt 3 stk :o( Dette har vi lært av.

Jeg er nok veldig heldig...har hus allerede. Et lite et med en liten hage. Men det er 4 soverom, akkurat nok til de 3 barna jeg vil ha :o)

Men det er sant, det er dyrt med hus.

Du får ta deg en tur til hovedstaden å se på kjole. Eller til Vestlandet. Her er det en butikk som sender kjoler til hele landet, og de har Maggie kjolene også :o)

ha en fin dag du også!

Hey då!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...