Lille jente Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Fikk ikke svart på siste innlegget ditt i går, måtte rett og slett legge meg ) Er så trøtt for tiden, klarte å forsove meg i dag... Satser på at det er et tegn på at jeg er gravid ) Sant som du sier at det er en fin unnskyldning til å utsette bryllupet. Hadde jo uansett tenkt å ha vinterbryllup, men så bor min bror i utlandet og kunne bare få ferie i august. Kommer det baby i august får han heller få ferie på vinteren. Er kanskje tidlig å se på leilighet, men det er jo like greit å begynne tidlig så ser du hva som er på markedet. Og så får du jo litt inspirasjon til hvordan du kan ha det selv...
Månestråle85 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hei Lille jente Trøtthet kan jo være et tegn ja, skal krysse fingrene jeg Jeg derimot er bare utprega LAT, hehe. Er alltid trøtt, så bekymrer meg litt for åssen det kommer til å bli den gang jeg blir gravid, hehe. Kommer til å sove i 9 mnd i strekk og våkne opp av rier eller noe, hehe. Vinterbryllup hørtes fint ut. Særlig hvis det er masse snø overalt Kan se det for meg. Stort måltid, så fest i en peisstue med snøkrystaller på vinduene Nesten så jeg får lyst til å ombestemme meg litt jo, hehe. Men da må jeg jo bare vente enda lengre, og det vil jeg jo ikke. Utålmodig av meg jeg Hadde bestemt meg for å kjøpe noen fine sommerfugl lys her nede, til å ha på borda i bryllupet, men de er utsolgt i butikken og på nettsida står det "ute av produksjon"... Dumme meg som ikke kjøpte de før, de var sååååå fine. Jaja, ikke noe å gjøre med det... Fant drømmehuset vårt på internett da.. Lite rødt trehus på en bakketopp, med 3 soverom og stor hage Skikkelig lekkert, men hadde fellesutgifter på 6500 i mnd + huslånet. Så blir litt dyrt det ja. Og så har jeg sendt mail til brudesalongen i Sandefjord ang kjolen jeg vil ha Er egentlig Skiensjente, men tror ikke noen av salongene der selger Maggiekjoler. Er som sagt utålmodig, klarer ikke helt å vente, hehe. Oi, ble langt dette her, kanskje jeg skal runde av? Forloveden min er på skolen, og jeg er skravlesjuk, hehe. Ikke lett... Ha en fin dag da!
Lille jente Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Ja satser på at det er derfor jeg er så trøtt. Er en stor syvsover, så er redd jeg også kommer til å sove gjennom 9 mnd..hehe. Ja sant det høres fint ut med vinterbryllup. Først var jeg helt i mot det, men så kom forloveden min med et veldig godt argument. Skal man reise på bryllupsreise, så må jo det være helt supert om vinteren. Å få reise til et sted der det er varmt og deilig, midt på vinteren. Sant nok! Dessuten kan man jo pynte med iskrystaller o.l. ) Blir nok fint. Jeg hadde funnet noen små-hjerter i perlemor også som jeg ville bruke til narvnekort på. Men de er også ute av produksjon. Jeg fikk kjøpt 3 stk ( Dette har vi lært av. Jeg er nok veldig heldig...har hus allerede. Et lite et med en liten hage. Men det er 4 soverom, akkurat nok til de 3 barna jeg vil ha ) Men det er sant, det er dyrt med hus. Du får ta deg en tur til hovedstaden å se på kjole. Eller til Vestlandet. Her er det en butikk som sender kjoler til hele landet, og de har Maggie kjolene også ) ha en fin dag du også! Hey då!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå