Gå til innhold

Noen med aggresiv tass i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ettåringen på et besøk i barnehagen han skal starte i om 1 mnd. Han er ganske vilter av seg, og gjorde inntrykk for å si det sånn: klatret opp på andre barn, reiv til seg leker, lugget, rappa smokk, og fikk 3 barn til å gråte....herregud jeg var helt flau! Var det i begeistring over "sepåallebanrnaoglekesåkuuuult" eller kommer han kanskje til å få problemer? Til vanlig er han ganske vill men kjempeblid og begeistret. uff....jeg er jo bare en grønn førstegangsmamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt dårlig oppdragelse kanskje?

Skrevet

Det vet vel du alt om som er så frekk...

Skrevet

Ho ho, traff spikeren der ja....

Skrevet

Jeg har en motsatt type som er litt forsiktig av seg, men noen av de andre småbarna i barnehagen var mer av den tøffe typen.

Det med lek og samhandling må læres (både av de forsiktige og de tøffe typene). Etterhvert skjønner de hva som er lurt og ikke lurt når de vil være med å leke. De ansatte i barnehagen er fagfolk og de vil tilrettelegge og veilede slik at barna lærer å leke sammen etterhvert.

Skrevet

Jeg har en sånn vilter krabat som du har! Men han er bare hjemme med meg da! Har vært helt flau til tider jeg også.. Har liksom ikke hatt den store lysten til å ta han med meg ut der det har vært andre barn og voksne... Har da bare fått DEEE blikkene!

Men der finnes håp! Han har nå roet seg betraktelig... Er 20 mnd, og har vært en villmann siden han var 9mnd. ALLE mente han måtte bare ha ADHD. Hehe, tilog med folk som har barn med ADHD hadde ikke stor lyst til å passe ham pga aktevitesnivået... Ehe

Skrevet

Godt å høre at det er flere villstyringer der ute. Håper det roer seg ja. Vi var faktisk sammen med en liten venn av han i dag, og overraskende nok var han forsiktig og hørte på meg når jeg sa nei. hehe tankeoverføring? Det var ihvertfall første gangen det gikk såpass bra som i dag. PUUUUH *håpe*

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...