Gå til innhold

Kaldt ute... Hva kler dere på babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vognen har jeg voksipose, men er usikker på hva babyen trenger å ha på under...

Holder det med body+ bukse og gjerne strikkebukse- og jakke på under posen?

Hva med teppe/ dyne oppå der igjen?

Hvilken lue?

Sorry for mange sikkert "dumme" spm, men er litt lost kan man si :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge hun er liten og ligger rolig kler jeg ikke på annet enn lue når hun skal ut i voksien. Da bomullslue. Det er ikke minus her enda, da. Har da body på seg, og ofte en joggedress utenpå. Voksi er kjempevarm, du trenger ikke noe teppe over. Rører de mer på seg er det jo nødvendig med en liten jakke og votter i tillegg.

Skrevet

Ikke minus her heller. Sparkebukse + body + bomullslue (sommerlue). Pga at hun gjerne må opp i babybjørn har hun også på seg bamsedress (lett foret), og hvis det er vind tar jeg henne og babybjørnen inni jakka. Hvis hun hadde ligget kun i vogna hadde jeg droppet bamsedress, og brukt en strikkejakke, votter og liten lue som ytterklær. Så jeg skiller på om hun skal løftes opp av vognen ute eller ikke.

I vognen har hun sauepose, og når hun har på bamsedressen er gjerne saueposen halv-åpen, det er godt og lunt nedi vogna.

Babyer er ganske forskjellig temperert, kjenn i nakken underveis:)

Ta gjerne med et lite teppe, tilfelle voksien er for varm, så kan du bruke teppet som dyne i åpen voksi:)

Skrevet

Jeg har på jakke og lue i flecce el ull, så ligger han i pose med dyne over! Synes det begynner å bli skikkeli kaldt jeg da!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...