Gå til innhold

Blir litt engstelig, er dette normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Etter at jeg har fått en orgasme så trekker livmor seg sammen og blir hard.. Dette vet jeg er normalt.. Men da klarer jeg og kjenne akkurat hvor livmor ligg.. Der er kjempehardt langs hele høgre side, men ikke å venstre side, helt mykt.. Er 18 uker... Kjennes ut som om livmor går fra navlen og mot høgre side.. Trudde den skulle ligge midt på ej... He enda ikkje vært til ultralyd, so dei ser det nok der skulle noe være galt.. Men er det flere som har det slik?? Men vil liksom ikke begynde og snakke orgasme med dem liksom.. Kan evt ta det opp med jordmor, men skal ikke til henne før i januar... Glad for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror dette er helt normalt, i hvert fall hadde jeg det på samme måte som deg, at livmora lå på den ene sida. Men nå er jeg i uke 27, og magen er rund og jevn, også når den blir hard. :)

Skrevet

Hei,

Ja det var godt aa höre at at andre ogsaa faar hard livmor ved orgasme. Men jeg faar det ikke bare da ... ogsaa naar jeg begynner aa bli opphissa eller faar lyst paa sex. Det gjör faktisk litt vondt, og enkelte ganger saa demper det litt paa lysten, ikke for at det gjör vondt, men at jeg er litt engstelig for at det kan bli enda vondere.

Jeg tror nok dette er normalt, men det er saa rart og litt ekkelt ..

Er i min 25 uke ... og föler at jeg vagger og at magen er stor og tung og stiv. Naar jeg legger meg har jeg ikke peiling paa hva slags stilling jeg skal bruke for at det ikke skal bli for ubekvemt .. og dette her gjör ogsaa at jeg blir usikker mhp sex-posisjoner og om det fortsatt kan vaere godt. Er det normalt ?

Skrevet

Jeg opplever også at magen blir hard og det blir ubehagelig etter sex. Og i går kveld opplevde jeg at jeg fikk skikkelig magesmerter etter sex, med rilignende smerter. De kom flere ganger og varte en god halvtime. Smertene var veldig smertefulle og jeg å si jeg ble ganske så skeptisk på sex. Orker ikke å ha så vondt etter sex fremover, og det hjelper ikke på lysten akkurat! Og mannen min ble ganske så bekymret selvfølgelig. Ikke morsomt dette når det er 11 uker til termin... og ikke det letteste tema å ta opp med jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...