Gå til innhold

Samvær under tilsyn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som har samvær under tilsyn?? hva er grunnen og hvordan organiserer dere det? hvem er tilsynsperson, og hvem avgjør dette??

 

signerer med anonym eg.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynner med det nå til fredag. Grunnen er at han ruser seg. Men han sier at han aldri har rusa seg under samvær før, men jeg stoler ikke på han. Vi tok det gjennom advokater istedenfor familivernkontoret.

Han skal ha samvær hjemme hos familien sin eller hos meg, det blir litt bytting på.

 

Er litt spent på hvordan det går, for nå har han ikke sett henne på 3mnd fordi jeg har nektet han å ha henne alene å han var da ikke interessert i å ha henne hos andre enn seg selv alene. Men har fått overtalt han nå da. Han har hatt en forvrengt tanke oppi hodet sitt om at jeg har nektet han totalt samvær, noe jeg IKKE har gjort. Men det har da altså trodd, men nå er han ikke ved siden fulle fem i hodet sitt(stygt sagt men fakta) Man blir ikke akkurat smart av å bruke hasj jevnlig..men men.. nå får han en sjanse...

 

Er usikker på hvor lenge jeg kan kreve samvær under tilsyn. Advokaten hans mente at han burde få ha henne alene dersom alt går bra etter noen mnd, men når barnefar har sagt til meg at han aldri kommer til å slutte å røyke hasj så blir jeg ikke direkte trygg av det. Dessuten har han en samboer som også ruser seg så er ei stor drittsuppe hele greia.

Skrevet

hei charlie. ang tilsyn til barna kan også krise senter bidra, ring til de og snakk med de, de gjør mye anna enn og støtte slåtte damer, bare så mange som ikke vet det. ring og snakk med og forhør deg, håper de er like flinke i din kommune.

 

lykke til

 

klem

Skrevet

må også få si en ting. krise senter der jeg har en kontakt person, hun kan jeg ringe til hvis jeg står fast, hun finner løsninger sammen med meg, sender meg ditt ho mener jeg burde ta kontakt, hun er med på møter, til advokat,de har litt mer forståelse av ting enn en advokat, føler en advokat er bare der for at de skal ha saker som de kan vinne i retten jeg, men ikke alle saker bør gå til retten og da syns jeg ikke de gjør jobben sin mer, jeg har vist en kjempe bra advokat her, men ikke førnøyd...

 

men koster så lite en tlf til de. tror ikke du vil angre. ta imot tips og råd fra de er gull verdt, og ikke minst støtte i denne saken. har fulgt det du har skrevet og syns du BØR ringe de..

 

 

Skrevet

Han hadde aldri gått med på å hatt en fremmed for å ha tilsyn.

Han advokaten skal jeg kvitte meg med, han er jo på far side virker det som. Hadde jeg bare visst hvordan han hadde vært så hadde jeg aldri giddet å gått til han.

Han mente jeg burde gå med på å sende ungen min til far selv om han ruser seg for det lå ikke noe bekymring om at far skulle ruse seg under samvær?? dessuten så var det så mye stress å forlange tilsyn hver gang når det bare var dagssamvær.. stress for hvem??? jo far!!!

Advokaten til pappaen fikk da overtalt advokaten min til å tro dette.

Å så prøvde han å da å overtale meg igjen.

Det er liksom livet til dattera mi det handler om! Pappaen sier selv han aldri kommer til å slutte å røyke hasj, ikke en gang for dattera sin skyld.

 

Nå flytter han fra byen fordi han er liksom så lei av alle "ryktene", men nå har han innrømt at alle ryktene stemmer da så skjønner ikke helt problemstillinga hans. Så nå kommer han til å bo en time unna.

Å forventer at jeg skal kjøre dattera hans frem og tilbake hver fredag og lørdag(dagssamvær)

Han har verken bil eller lappen, eller lappen mista han pga kjøring i rusa tilstand. Bra jobba pappa!!

ARG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...