Gå til innhold

hei hei :)


* viktoria *

Anbefalte innlegg

ja, jeg er vel ny her da . og setter pris på å komme i kontakt med andre :) er det noen her som er veldig plaget av kvalme ? ikke noe oppkast men veldig sterk kvalme , og " gulping" hele tiden . huff , er ikke noe kjkt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste. Jeg er kvalm stort sett hele tiden og raper og gulper masse :( Uff, det er ikke noe særlig!

Som samboeren min sa til meg : " Det er verdt det. Husk det" Jaja, det kan han si, tenker jeg som ikke må igjennom dette!

Men virkelig, det er forferdelig å være så kvalm hele tiden. Er du svimmel og slapp i tillegg? Det er nemlig jeg.

 

Har forsøkt å legge meg i sengen med laptopen og en svangerskaps dagbok jeg nettopp har fått, i håp om at kvalmen gir seg.

 

Et godt tips som ihvertfall funker på meg: Spis saltstenger. ( Spesielt om du ikke spiser som følge av du er kvalm ) Jeg har de i kopper hvert rom i leiligheten, slik at jeg får i meg noe. Så må vi huske på å drikke MASSE vann!

 

Ser frem til å høre fra deg. Jeg kommer nok til å være våken en god stund til, så det er bare å skrive :=)

God natt videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...