Gå til innhold

2 fløyer.......eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder vel mest for de som aldri har bodd ilag me faren....:

Slår meg at det er på den ene siden de som ikke vil at faren skal ha mye samvær: dwet er de damene som ikke har godt forhold til faren.

På den andre siden er de de samene som mener det er kjempeviktig at far har mest mulig samvær fr abarnet er så lite som mulig; det er de jentene som skulle gjøre alt for at de skulle vært sammen.

Er det slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel her har jeg et dritdårlig forhold til pappaen men jeg vil at han skal se henne mest mulig. Haken her er at det må skje under tilsyn å det gidder ikke han så da velger han å ikke se henne. 3mnd siden han så henne sist nå, men nå har han endelig sagt at han vil se henne til fredag, så krysser fingrene på at han ikke backer ut.

Hadde han valgt å drite i henne for godt så hadde jeg ikke brydd meg noe mer, har sliti så mye for å engasjere han at det tærer på meg. Men jeg vil hvertfall ikke ha på samvittigheten at jeg har tatt fra jenta mi pappaen sin. Det får han ha på sin egen usynlige samvittighet.

Skrevet

Mitt inntrykk er ofte det at de som har følelser for fedrene i saken lager ett helvete på jord, pga sjalusi og lignende, og er derfor vanskelige på samvær.

De som ikkje har følelser for faren klare ofte se ting i ett klarere syn, ka som er best for barnet istedenfor seg sjøl.

Men det her e veldig individuellt, for eg har sett masse av begge deler kan du si!

Eg ville ikkje bli sammen med barnefar da eg vart gravid, og heller ikkje rett etter fødsel, ville han skulle ha så masse med jenta vår som mulig, osv, nå vil eg gjerne ha han, men vil fortsatt han skal ha så mye med ho å gjøre! Eg nekta han ha ho aleine da det plutselig kunne gå fra 14 dager til 1,5 mnd mellom kver gang han såg ho!

Ett barn trenger stabilitet!

Koffor tenkte du på dette?

Skrevet

Enig med H.I. jeg øsnker barnfar tlbake, men har gikk fra oss for ei anna dame. Ønsker mest mulig samvær, for da holder vi familiebåndene samlet...

Skrevet

Sånn ser eg på ting og, har aldri vert sammen med barnefar, men har mange rundt meg som har ett helvete med mødrene til barna sine, og der går det masse i sjalusi osv, og noken er jo så teite at dei berre lager helvete for å lage helvete!

Er mange som er overraska over at vi har ett så bra forhold som meg og barnefar ha

Skrevet

Er gode venner med faren jeg, synes han er en knakkendes god fyr, kjempe glad i ham rett og slett :) men vil aldri bli sammen med ham igjen.

Skulle ønske han bodde her i landet så sønnen min fikk se han mer, nå blir det bare per tlf og at jeg viser bilder og snakker om ham..ikke helt det samme, men bedre enn ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...