Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Stakkars liten frøken her i huset, hun snørrer og snørrer........tror ikke det var tenner alikevel.......verst på kvelden er hun, gråter og snørrer.........det renner i strie strømmer så hun er ihvertfall ikke helt tett. Men ingen feber.....nå har hun endelig sovnet for natten, tror jeg da:-) Har holdt henne inne i hele dag og faktisk fått ryddet masse, var en rask tur ute og kjøpte flere kurver, og er imponert over meg selv som har fått litt mer system i sysakene, enn for noen uker siden:-) Aldri så galt osv....:-) Nå skal jeg rusle i seng jeg også, imorgen kveld skal jeg ut med barselgruppa fra helsestasjonen og spise middag.........;-))
Natteravnen* Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 kjedelige greier det der..... - får bere sei god bedring til minsta! fælt når sånne små blir forkjøla. Håper ho vaknar frisk å klar i morgon :-)
Gummelillan Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Håper dere får en bedre dag i dag! Her er det faktisk jeg som har fått det. Spørs om all den friske luften på fredag var så lur...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 Uff, ja det er ikke noe gøy i disse forkjølelsestider.......og kanskje en liten påminnelse om å roe ned tempoet vi kjører.....er jo ikke akkurat av sofasliterne noen av oss;-)) God bedring til deg:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 " Det sko'kje vært lov te å bli så forkjølaaaa.... hvis eg ber på mine kner, hvis eg love deg solskinn og strålande ver.....osv" Bjørn er enig med oss han, små forkjøla unger er ikke så artig, man får liksom ikke hjulpet dem noe særlig.... God bedring til lillejenta di! og tenk så fint å få organisert litt.... :-)
strikkballen Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Uff, forkjølelser er slitsomt når det rammer de små babyene! Lille-klump har vært forkjølet en god del ganger allerede, og jeg pleier å bruke nesedråper, jeg da... Og sånn sugegreie fra apoteket, synes det hjelper litt. Også er jeg VELDIG glad hver gang forkjølelsen IKKE går over til ørebetennelse eller astma-hoste! Storebror har "barneastma", og blir lett tett og hostete når han blir forkjølet, slitsomt til tider - selv om han ser ut til bli bedre med akupunktur. God bedring til lille-frøken!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2006 Takk:-) Uff det er ikke noe moro nei......Men nå kommer det veldig mye ut da, så jg bruker bare kompresser med olje på og tørker og tørker.....HVOR KOMMER FORRESTEN ALL SNØRR FRA;-)) Men astma er jo vondt da, med pustebesvær og sikkert påfølgende slapphet.....uff..... Da er det liksom bare en ting å gjøre, nemlig være der og pleie dem så godt vi kan:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå