Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 og den ser ganske grei ut... Må bestemme meg snart,.... Anyone?
Christine¤Sebastian¤ Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Ja den er kjempe fin og grei å bruke! Jeg har den i lyserosa og er super fornøyd;)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 En kollega av meg har den og er kjempe fornøyd ;o)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg Sony Ericsson Z610i,den liker jeg veldig godt Men så er jeg litt motstander av Nokia ettersom de jeg har hatt har kutta ut med batteri og andre vitale funksjonsdeler etter relativt kort tid....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Takk for tilbakemeldinger! Da blir det nok den. Skal bestille den på nett.. Har ikke prøvd den ut, men det går nok bra. Har hatt Sony E. men liker dem ikke. Vanedyr, kanskje? (HI)
Abracadabra Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Jeg har hatt den noen uker nå og liker den også kjempegodt. Lyserosa her også... ;-)
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 jeg har den i lyserosa... liker den IKKE. altfor ekkel å holde i , og ekle taster...du kan få kjøpe min . brukt i kun 1 mnd...du kan få kjøpe for 500,- veldig pent brukt , ikke mer enn 1 mnd.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Er den med operatørlås? Hvor i landet bor du evt? Er den ekkel fordi den er så skyvetelefon? Har ikke hatt det før..lurte på om den kunne være klumpete..... (HI)
currrly Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Jeg har en i lyserosa og er IKKE fornøyd med den!!! Er mye styr med mms.. Får ikke sendt, må skru av å på tlf, og samme med motta, skjelden jeg kan motta, da kommer de et døgn etter osv.. Noen andre småting å jeg ikke husker nå. Ei på jobben ville kjøpe den, men de i butikken anbefalte den ikke... Jeg synes jo tlf ser kjemp stilig ut og tøff farge, men litt skuffa som sagt
venter.nr.3 Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 å en skikkelig dritt telefon, ikke kjøp den!! vi er flere som kjøpte den samtidig her og samtlige har har problemer med den. slår seg av av seg selv, henger seg opp +++ jeg syns generellt nokia suger jeg da, hadde kjøpt et annet merke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå