dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 hun gjør meg rett og slett dritblid! fy søren for ei dame!!!! heia heia heia
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Ja hun er bare herlig hun:-)))
Sara Rompompei Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Gud hvor jeg lo av kjøleskapet hennes i dag Hun er bare helt fantastisk den dama!
Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Ja, det var morsomt! Spørs om jeg hadde vært like stolt av slike kjøleskapshyller...) Det finnes ikke noe bedre enn folk som har masse selvironi og som ikke tar seg selv så høytidelig.
Karomamma Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Åååå, fikk ikke sett det i går og har ikke anledning til å se på web-TV i dag. Går det i reprise?
Maud Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Å nei! Jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Minstemann var syk i går og jeg var hjemme. Måtte derfor jobbe etter leggetid. Var riktig så flink, men hadde hele tiden på følelsen av at det var noe jeg hadde glemt. Sjekket dokumentet jeg jobbet med flere ganger og fant ikke feilen. Så var det altså Kristine jeg glemte :-( Er det noen som vet om det sendes i reprise?
Anonym i dag Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Har du gått glipp av en episode kan du se den via nett, gå inn på nrk1.no og velg episode, kos deg ;-)
Trollmora Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Jepp, det gjorde jeg nettopp! Da gikk jo den stryketiden bort.....
Urtete Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 ÅJA, hun er helt FANTASTISK!!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))))))) Jeg blir også i så godt humør av henne - hun er så raus, uhøytidelig, blid, barnslig, ærlig & hærlig!!! :-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 21. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2006 alt det er hun! Bra dame..... jeg tror hun er mitt nye idol... kanksje jeg skal skaffe meg en plakat av henne å ha på veggen.... det ønsker jeg meg til jul:-)
Urtete Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 JAA, hun er ei ordentlig go'jente!! MEN den som skal kjøpe julegaven til deg kan nok få et praktisk problem, for tror du det finnes plakater av henne da???!? :-)) Hahahaha, vil tro gubben din blir glad når han ser Kristine Koth hengende over senga di!!! :-/ :-)))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 22. november 2006 hehe, vet ikke om han blir så glad, men jeg vet slettes ikke om han blir så sur heller... finnes det ikke plakater, så får vi lage en... kjenner du noen som driver trykkeri? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå