Gå til innhold

Er jeg kvalifisert til å være sammen med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31 år og har hatt samme samboer i 10 år. Er for gammel til å være ung og talentfull, for gammel til å bli supermodell eller OL-deltaker.

Er stort sett fornøyd med livet som det er, men ønsker vel etter hvert at poden på 6 mnd skal bli storebror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får alle modne damer være, her - uansett alder! Bare de er snille og greie c",)

Og med det nicket sklir du rett inn i gjengen, vi er tilhengere av at man ikke skal lage det vanskeligere for seg selv på kjøkkenet enn man er helt nødt til - så her trenger man igrunnen ikke ha prestasjonsangst hverken for å være for ung eller for lite huslig... c",) eller prestasjonsangst forøvrig, men det har man jo ikke når man er moden - eller hvordan var det nå igjen....?

Syns forresten det er så artig med alle de nye nickene jeg har sett i det siste - fortsetter det sånn, tapper vi skravlesiden tom c",)!!!

Skrevet

"kom bare ut og lek,

ko-om bare ut og lek...

la oss være sammen, å vise at vi kan

kom bare ut og lek"

:-)

Skrevet

Velkommen hit! Her er det vel sånn at alle som selv synes at de hører hjemme her, gjør akkurat det! Heldigvis er det fritt for kvalifiseringer her og ung og lovende, hva skal vi vel være det for?

Skrevet

Det er alltid plass til en som kaller seg TORO-husmor - GARANTERT:-)

Skrevet

Jepp, med det nicket er du selvskreven!

Men husk at alle vi her inne selvsagt kunne ha vært supermodeller og OL-deltakere da... Vi gidder bare ikke lengre ;-)))

Skrevet

Velkommen!! Som tidligere sagt - med det nicket glir du rett inn i gjengen. He he....

Skrevet

Hei og velkommen. Bra nick forøvrig.

Vi er ikke så ofte med i OL lenger, men VM er vi med på, i de utroligste øvelser.....

Skrevet

Ja, det er jammen sant mamma søker barn-har fått 2;-)

Skulle vi ikke være med i skyting på løpende ekser da? Var vel det vi endte på.....hehehe:-))

Skrevet

Ja, men vi hadde vært gjennom endel grener før vi kom så langt....

Skrevet

Ja, det var vel ikke akkurat småtteri heller om jeg husker rett:-))

Skrevet

Velkommen TORO-husmor!

Med DET nicket føler alle her at vi kjenner deg!!! :-)

:o)

Skrevet

Her er vi spretne, humoristiske og uten skarpe kanter! Kjenner du deg igjen på dette, så passer du her:)

Skrevet

Tror jeg passer inn her, ja. Har ikke vært mor så lenge, men kan vel ikke akkurat kalle meg ung mor. Er, som nicket vel avslører ingen stor kokk, men samboeren min er heldigvis en del bedre :-) Jeg har heldigvis andre kvaliteter, men har på ingen måte noen ambisjoner om å tilfredstille 50-tallets krav til husmorstanden. Har vel i bunn og grunn ei ganske avslappet holdning til det meste og er for det meste blid og fornøyd.

Skrevet

Slutter meg til og sier velkommen,her er det superkos å være=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...