TORO-husmor Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Er 31 år og har hatt samme samboer i 10 år. Er for gammel til å være ung og talentfull, for gammel til å bli supermodell eller OL-deltaker. Er stort sett fornøyd med livet som det er, men ønsker vel etter hvert at poden på 6 mnd skal bli storebror.
Reveenka Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Her får alle modne damer være, her - uansett alder! Bare de er snille og greie c",) Og med det nicket sklir du rett inn i gjengen, vi er tilhengere av at man ikke skal lage det vanskeligere for seg selv på kjøkkenet enn man er helt nødt til - så her trenger man igrunnen ikke ha prestasjonsangst hverken for å være for ung eller for lite huslig... c",) eller prestasjonsangst forøvrig, men det har man jo ikke når man er moden - eller hvordan var det nå igjen....? Syns forresten det er så artig med alle de nye nickene jeg har sett i det siste - fortsetter det sånn, tapper vi skravlesiden tom c",)!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 "kom bare ut og lek, ko-om bare ut og lek... la oss være sammen, å vise at vi kan kom bare ut og lek" :-)
Maud Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Velkommen hit! Her er det vel sånn at alle som selv synes at de hører hjemme her, gjør akkurat det! Heldigvis er det fritt for kvalifiseringer her og ung og lovende, hva skal vi vel være det for?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Det er alltid plass til en som kaller seg TORO-husmor - GARANTERT:-)
Gummelillan Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Jepp, med det nicket er du selvskreven! Men husk at alle vi her inne selvsagt kunne ha vært supermodeller og OL-deltakere da... Vi gidder bare ikke lengre ;-)))
Karomamma Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Velkommen!! Som tidligere sagt - med det nicket glir du rett inn i gjengen. He he....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Hei og velkommen. Bra nick forøvrig. Vi er ikke så ofte med i OL lenger, men VM er vi med på, i de utroligste øvelser.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Ja, det er jammen sant mamma søker barn-har fått 2;-) Skulle vi ikke være med i skyting på løpende ekser da? Var vel det vi endte på.....hehehe:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Ja, men vi hadde vært gjennom endel grener før vi kom så langt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Ja, det var vel ikke akkurat småtteri heller om jeg husker rett:-))
Urtete Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Velkommen TORO-husmor! Med DET nicket føler alle her at vi kjenner deg!!! :-) )
♥Snulder Skrevet 21. november 2006 #14 Skrevet 21. november 2006 Her er vi spretne, humoristiske og uten skarpe kanter! Kjenner du deg igjen på dette, så passer du her:)
TORO-husmor Skrevet 21. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 21. november 2006 Tror jeg passer inn her, ja. Har ikke vært mor så lenge, men kan vel ikke akkurat kalle meg ung mor. Er, som nicket vel avslører ingen stor kokk, men samboeren min er heldigvis en del bedre :-) Jeg har heldigvis andre kvaliteter, men har på ingen måte noen ambisjoner om å tilfredstille 50-tallets krav til husmorstanden. Har vel i bunn og grunn ei ganske avslappet holdning til det meste og er for det meste blid og fornøyd.
Superlis Skrevet 21. november 2006 #16 Skrevet 21. november 2006 Slutter meg til og sier velkommen,her er det superkos å være=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå