Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Udi, altså!!! Etter over tre års kamp mot udi er saken over, og kjæresten min og mine barns far får bli i landet! Vi har brukt nærmere hundre tusen kr på saken, og det har vært mange tårer, men nå kan vi LEVE!!!! Nå spiller det ikke lenger noen rolle at de sier at han ikke har noen tilknytning til barna sine, at de argumenterer mot seg selv, at de ikke kan sine egne regler osv.... Til dere andre som sliter; jeg føler med dere! Jeg kjenner meg fri!! Fri!!!!!!!!!!!!!! Karoline (mamma'n til Sverre)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så masse da!!! Din heldiggris!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Ville bare gratulere dere så mye. Håper dere nå kan se fremover! Udi er noe dritt! Meg og min kjære har vært gift i 6 årog har 2 barn, og fremdeles vil de jo utvise han. Det var jo en kjanse jeg måtte ta når jeg ble sammen med en utlending mener de...hadde min mann kommet fra et land det ikke var krig i , hadde vi flytta på flekken.
*gurimallaika* Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Må si jeg ble litt skeptisk til overskriften, og forventet det værste fra noen uvitene "gjester" her inne. Men for all del: GRATULERER SÅ MYE!!!! Vi venter på svar på å få fornyet visumet til TobiDad for siste gang, men vi har heldigvis ikke hatt så mange problemer som dere. Så godt at det har gått i orden for dere. Vet at du/dere har hatt det vanskelig. Du er utrolig sterk Karoline(!!!). Men heldigvis så får du nå belønning for alt strevet.. Klem fra
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Gratulerer så mye!!! Det må ha vært utrolig tøft og må være deilig å kunne puste lettet ut Ønsker dere masse lykke til videre
Gjest Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 GRATULERER så mye! Det må være "Den store kjærligheten" dere har funnet i hverandre siden dere har tålt alt det slite i TRE år!!
kajak&Daniel Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Huff... Bare gruer meg jeg.. Kjæresten min har ikke søkt enda, pga Udi ikke mente det var noe vits å søke om familiegjenforening før vi er gift, men blir jo det til neste år.. Har tenkt å søke om forlovelsesvisum da, selv om jeg vel tviler på at han får det. Hvis ikke får jeg jo problemet med hvordan jeg skal få til å gifte meg med han. (selv om han i udi mente det ikke var noe problem å reise til nigeria med en liten baby... selv om leger sier noe helt annet...) Men når jeg leser slike innlegg som dette, så blir jeg ganske motløs... vet ikke hva jeg skal gjøre om ikke han får komme hit...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer så masse Karoline! Saken vår tok også lang tid, nesten to år, og jeg vet akkurat hvordan det er når man får vite at det har gått i orden. 100 kg faller av hver skulder, og man føler seg bare så glad at man svever! Og litt etter litt har det gått opp for oss at nå er det faktisk i orden - vi kan reise og jobbe og ikke være redde for å åpne postkassa lenger. Og det er så godt! daniel kom 1.11: Du og kjæresten din kan søke om familiegjenforening fordi dere har barn sammen. Dere må ikke gifte dere, det stemmer ikke. Og du trenger ikke å reise til Nigeria for å søke, du må bare sende kjæresten din de papirene som må legges ved søknaden, så må han levere søknad på ambassaden. Dere kan ikke være gift noen av dere da.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 tror vi maa ha sluppet veldig billig unna... sokte bare familiegjenforening, jeg var imme til imtervju paa politi stasjonen, ogsaa etter 2 mnd fikk vi positivt svar.. saa ikke se negativt paa ting for dere maa!!! ofte ordner ting seg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå