Maud Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Da vi giftet oss for en måned siden fikk vi som tidligere nevnt 10 000 i gavekort fra reisebyrå samt barnevakt i gave av mamma og pappa. Vi har fråtset i kataloger og på nettet og vurdert masse. Nå har vi bestemt oss for Thailand. De arrangerer 8 dagers turer. Litt langt å dra for såpass kort tur, men det høres så fristende ut. Vår første sommer sammen var vi i Vietnam og Thailand og det var flott. Nå gleder vi oss til sol, varme, blide mennesker, deilig mat og kjærestetid. Storebror har jo vært borte fra oss før, det går nok bra. Tror det kan bli tøft å klare seg uten minstemann i åtte dager, men vi klarer nok å nyte turen allikevel :-D
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Det hørtes ut som en herlig bryllupsreise!! God tur! ) Vi giftet oss i mars og har fortsatt ikke reist noe sted. Vi har planer om ei langhelg i Roma, når jeg bare klarer å reise fra den minste. Så det blir sikkert til våren det også! )
Maud Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 En langhelg i Roma høres også flott ut! Jeg er veldig glad i Italia, håper det blir dit vi drar i sommer. Hvor gammel er den minste da?
strikkballen Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Høres topp ut - nyt turen, kjærestetiden og vakre Thailand! Langhelg i Roma er jo ikke noe dårlig valg det heller - Roma er vel den flotteste byen jeg vet.
Karomamma Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Åååå - god tur til Thailand når den tid kommer!! (sa hun med dårlig skjult misunnelse.....)
Urtete Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Det høres helt hærlig ut!! :-))) Hvor i Thailand skal dere? Må bare si at det uten tvil er et av mine favoritt-reisemål, og jeg kunne godt tenkt meg en tur jeg også, ja! :-) GOD TUR!!!!!! )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Det hørtes deilig ut,Maud! Nyt det når den tid kommer!!!! (Det blir antakelig ikke så vanskelig...)
Gjest Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Hun er 14 mnd, så jeg burde vel klare meg uten henne noen netter, men jeg utsetter det stadig. Vi skulle egentlig til Roma da jeg var gravid, men jeg tok til fornuft og fant ut at å være gravid i uke 29 i varme Roma i juli ikke var så lurt. Jeg har aldri vært i Italia. Men våren i Roma er vel fin den også?
Maud Skrevet 22. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2006 Vi skal til Khao Lak. Hadde aller mest lyst på Koh Samui, men når vi bare skal være borte en uke, blir det for mye reising. Khao Lak nås med et par timer buss fra Phuket, men motsatt vei av den største turiststrømmen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 Hei Maud Vi funderer også på å reise til Thailand i mars, men har ikke kommet langt i å sjekke. Vet du noe om vær og temperatur på den tida?
Maud Skrevet 22. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2006 Tror det skal være ca 35 grader i lufta og stabilt fint vær. Den største faren for tropiske orkaner skal være over.
Ronja65 Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Jeg drar til kata i februar, denne gangen med mormor og morfar og alle fire ungene.... Vi gleder oss:-))
Maud Skrevet 23. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2006 Det høres også deilig ut! Å ha med seg barna og mulighet til barnevakt, det høres topp ut :-)
Ronja65 Skrevet 23. november 2006 #14 Skrevet 23. november 2006 Vi gleder oss vi... Dere får ha en riktig fin tur dere også.-))
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #15 Skrevet 9. desember 2006 Høres ut som at vi ender der i februar vi også ;-))) Vi skulle egentlig i januar, men så skal sambo på jobb-tur fra 5-20 januar.... Så da blir det februar ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå