Månestråle85 Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Noen som vet ca pris på nye Maggie Sottero kjoler? Har forelska meg skikkelig i en kjole derfra.. Og er det vanskelig å få tak i "gamle" modeller? Vil vente ett år til før jeg kjøper kjolen, da jeg vil ned i vekt, og spare litt penger først. Er forresten en veldig spesiell kjole, så tror vel den må bestilles, da jeg ikke har sett den i noen brudesalonger...
Lille jente Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 De fleste kjolene ligger på rundt 10 000,- tror jeg... Men viss du går på salget, som de har på høsten så kan du få den ned i halve prisen Lykke til. Jeg og skal ha Maggie Kjole )
Månestråle85 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Tror du jeg fortsatt kan få den til salgspris selv om de ikke har den inne i butikken, men må bestille den? Og er det vanskelig å få tak i gamle kjoler? Skal forresten ha den som heter Alyssa.. http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=alyssa&searchId=1650026080&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=J977 Hvilken skal du ha?
Lille jente Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 oj, den var fiiiin! Ordentlig prinsessekjole ) Hos meg står det mellom disse, i hvit selvsagt: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?showAll=1&pageSize=8&style=J205 http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?showAll=1&pageSize=8&style=V173
Månestråle85 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Skikkelig fine begge to Har faktisk titta litt på den første til meg selv, men er ganske lav, og lurer på om jeg ikke kommer til å "drukne" litt, hehe. Når skal du gifte deg da? 07 juni 2008 her... så har heldigvis litt tid på å bestemme meg (selv om jeg er 90% sikker allerede da, hehe)
Lille jente Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Jeg er 174 så tror den kommer til å bli bra...viss jeg ikke blir gravid snart og legger meg veldig ut ) hehe... Jeg skal gifte meg 25.aug.07. Så har bare 9 mnd til. Viss jeg ikke er blitt gravid nå da. Da må vi jo isåfall utsette det litt....
Månestråle85 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2006 ja da så.. er 150ettellerannet jeg da... trenger høøøøøye sko den dagen ja, hehe. oi, krasja litt med bryllup og baby det ja... får håpe det ordner seg da... prøver dere eller er det litt mere tilfeldig at du kanskje kan være gravid? vi planlegger vi da, hehe... hadde tenkt å prøve, men bestemte oss til å vente til vi har flytta til norge og gifta oss (ellers hadde vi blitt arveløse, hehe.. svigers er indiske og kristne og veeeeldig gammeldagse, hehe)
Lille jente Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Vi har prøvd i 4 mnd nå. Håpte på å bli gravid så vi fikk babysen før bryllupet, men det var litt vanskeligere enn vi hadde trodd. Skal bli tante i januar, blir kjempe koselig det. Men det er litt sår også, at de ble gravid, noe som ikke var planlagt. Og så sliter vi, som har såååå lyst på.... Men det blir vel snart vår tur. Hvor bor dere nå da?
Månestråle85 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2006 ja, blir koselig det.. men skjønner også at det kan bli litt sårt og vanskelig ja.. men på den postive siden kan dere jo "låne" babyen litt da, hehe.. setter sikkert mamman pris på, samtidig som at dere får ha en baby rundt dere... vi bor i london for tiden.. men regner med å flytte til norge så fort forloveden min er ferdig med studiene, da jeg har skikkelig hjemlengsel. pluss at det er dritvanskelig å spare til bryllup, da alt er så dyrt her nede. er også en av grunnene til at vi bestemte oss å utsette prøvinga litt.. vil ha litt bedre økonomi før vi plutselig blir 3.. men har fått meg ekstrajobb i en babybutikk her nede da. blir jo helt tussete av alle de bittesmå plagga, hehe. gjett om jeg skal komme tilbake for å shoppe når vi endelig skal ha barn da, hehe
Lille jente Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Ja blir sikkert koselig å bli tante. Men jeg sliter litt med at jeg er så sjalu på damen til svigerbror, som er gravid.... Er ikke vondt ment i det hele tatt, men det er bare så vanskelig. Spesielt når de sier det er bare ett ork å fortelle til svigers at de skal bli besteforeldre, noe jeg hadde sett frem til!!!! Spennende å bo i London kan jeg tenke meg. Men kjenner til prisene der borte. Har ett vennepar med en datter som bor der borte. De sier også at det er så dyrt. Syntes dere er veldig ansvarlige som tenker på økonomien før dere blir 3. oj, ja kan tenke meg du blir tussete av å jobbe i babybutikk. Det hadde jeg og blitt...hehe. Jeg jobbet på barneavd. på HM, og der har de også MASSE fint. Får jo lyst på baby av de søte klærene...hehe
Månestråle85 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2006 Skjønner deg kjempegodt jeg.. 2 av arbeidskollegaene mine har akkurat gått ut i mammapermisjon, og det var litt tøft i grunn.. Særlig siden jeg jobba svært tett med hu ene, og så magen vokse fra dag til dag. 3 stk jeg har gått på skole med er OGSÅ gravide nå. Er sånn at når man begynner å tenke på barn så blir alle andre gravide tror jeg, hehe. For å være helt ærlig så trodde jeg London kom til å bli mer spennende enn det det egentlig er. Men det er sikkert fordi vi har så dårlig råd, så får lissom ikke gjort stort. Men får se åssen økonomien blir nå som jeg har fått meg ekstrajobb, hehe. Nei, er nesten glad for at jeg har fått satt inn sånn p-stav, ellers hadde jeg sikkert kasta ppillene i et svakt øyeblikk, hehe. Og hjelper jo ikke stort når forloveden min ser ett av babybladene jeg kjøpte når jeg trodde jeg var gravid en stund tilbake og sier "la oss lage en", hehe.
Lille jente Skrevet 20. november 2006 #12 Skrevet 20. november 2006 Takk skal du ha...det var litt godt å få "trøst"...Er ikke så mange rundt meg som forstår meg, siden de fleste venninene mine er gravid eller nettopp har fått barn. Sant som du sier, alle andre blir gravide. Syntes jeg ser barnevogner over ALT....hehe... Er vel ikke kult å være så mange steder om man ikke har råd til å gjøre noe særlig. Men satse på at det blir bedre for dere nå da. Vi har sluttet med prevensjon for lenge siden, trodde jo at vi skulle bli gravid på første forsøk, men nå har det jo gått en stund...Begynner å bli litt utolmodig, men samtidig vil jeg jo ikke se ut som ett telt når jeg skal gifte meg. Er ikke lett å la fornuften styre seg når dere har sååå lyst begge to nei. Uffa. Men det er jo bare det beste for dere alle viss dere ikke har råd.
Månestråle85 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 20. november 2006 Uff ja, kan ikke være lett når det tar litt tid nei. Har vært et par tilfeller hvor jeg har trodd at jeg har vært gravid selv om vi har brukt prevansjon, og er like skuffende hver gang den dumme testen viser negativ. Selv om vi ikke prøver en gang, så må jo være enda verre for dere. Men du skal se at den sitter snart, siden dere skal gifte dere. Sånna ting skjer jo som regel da det passer minst, hehe. Men er jo en av verdens koseligste unnskyldninger for å utsette et bryllup hvertfall da. Ja, er definitiv best å vente for oss, selv om jeg ikke skjønner åssen jeg skal klare å vente helt til 2008, hehe. Tenker alltid at "tenk om prevansjonen ikke virka denne ene gangen bare da", skikkelig forhåpningfullt. Men prøver å fokusere mer på å finne en fin leilighet i Norge nå da. Selv om det er litt tidlig enda, så er det bedre enn å sitte å tenke på baby hele tida, når jeg vet at vi må vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå