LilleMalin♀♂♂ Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg synes det hadde vært hyggelig, men er det gjengs?
Merete S. Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hvis du synes det er hyggelig å holde en tale for dåpsbarnet, skal du absolutt gjøre det! Her varierer tradisjonene veldig fra familie til familie. Noen har flere sanger og taler (foreldre, besteforeldre, faddere osv.), mens andre feirer dagen mer som et vanlig familieselskap, selvfølgelig med dåpsbarnet i sentrum, spesiell dåpspynt osv. Og dersom det ikke er tradisjon med dåpstale i din familie, er det ikke noe i veien for å holde en tale allikevel. Skriv gjerne talen pent ned, det er et fint minne for dåpsbarnet når det blir større. Siden jeg skriver sanger og taler på oppdrag, vet jeg at det er svært ulike oppfatninger av dette, jeg er jo i kontakt med mange familier, men det viktigste er også her at du gjør det som er riktig for akkurat deg! Lykke til med dåpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå