Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #2 Del Skrevet 20. november 2006 For meg høres det ut som om man sier kamomille-te litt fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Del Skrevet 20. november 2006 Ingen av delene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Teit, grusomt, fjollete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 21. november 2006 #5 Del Skrevet 21. november 2006 Må i tilfelle bli Kamelia eller Camille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mikroline Skrevet 21. november 2006 #6 Del Skrevet 21. november 2006 Hvorfor ikke bare Kamilla eller Amalie? Så slipper hun å forklare og stave navnet sitt hver gang hun presenterer seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #7 Del Skrevet 23. november 2006 hei:) synes KAMILIA er mye bedre jeg da;) vi venter en liten pike tror vi og hun skal hete Kamilla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #8 Del Skrevet 23. november 2006 Høres oppkonstruert ut...Men kanskje Kamelia/Camelia er et navn som kan brukes? Eller blir det assosiert med kamel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #9 Del Skrevet 23. november 2006 Synes dere burde klare å bestemme dere, jeg, om barnet skal hete K/Camilla eller Amalie. Det dere har kommet opp med her, er jo et rent sammensurium av to navn. La barnet slippe den belastningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2006 #10 Del Skrevet 24. november 2006 Ikke noe fint... Litt som Chrisander som er en annen mislykket sammenslåing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 1. desember 2006 #11 Del Skrevet 1. desember 2006 Æ synes Camalie e fint;) du ser nu ka æ heite;) Har desuten aldri trengt å forklare navnet mitt til noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #12 Del Skrevet 2. desember 2006 I følge SSB er det 3, 2, 1 eller ingen som heter Camalie. Så det er med andre ord ikke noe vanlig og utbredt navn... Samme gjelder for Kamalie. Jeg synes dette høres ut som ett oppdiktet navn i den sjangeren "jeg-vil-at-ungen-min-skal-hete-noe-unikt-og-blander-to-navn-til-noe-nytt-ingen-andre-heter", men man skal jo passe seg litt med å si sånt, for en del navn som jeg synes høres sånn ut, er faktisk gamle navn som nesten har dødd ut. Vet ikke om det er tilfelle her eller ikke, men jeg må innrømme tenker bare "Kamel" når jeg hører det navnet... Tror jeg ville gått for enten Amalie eller Kamilla, synes det er finere. Og jeg tror nesten ikke på at man kan hete Camalie uten å få ett og annet spørsmål (men det gjelder jo mange navn da)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #13 Del Skrevet 2. desember 2006 Kamilia er fint. Er det det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå