Gå til innhold

Kamalie/Camalie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Synes dere burde klare å bestemme dere, jeg, om barnet skal hete K/Camilla eller Amalie. Det dere har kommet opp med her, er jo et rent sammensurium av to navn. La barnet slippe den belastningen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ synes Camalie e fint;) du ser nu ka æ heite;) Har desuten aldri trengt å forklare navnet mitt til noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge SSB er det 3, 2, 1 eller ingen som heter Camalie. Så det er med andre ord ikke noe vanlig og utbredt navn... Samme gjelder for Kamalie. Jeg synes dette høres ut som ett oppdiktet navn i den sjangeren "jeg-vil-at-ungen-min-skal-hete-noe-unikt-og-blander-to-navn-til-noe-nytt-ingen-andre-heter", men man skal jo passe seg litt med å si sånt, for en del navn som jeg synes høres sånn ut, er faktisk gamle navn som nesten har dødd ut. Vet ikke om det er tilfelle her eller ikke, men jeg må innrømme tenker bare "Kamel" når jeg hører det navnet...

 

Tror jeg ville gått for enten Amalie eller Kamilla, synes det er finere. Og jeg tror nesten ikke på at man kan hete Camalie uten å få ett og annet spørsmål (men det gjelder jo mange navn da)...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...