dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Mens dritgreimannen hentet eldstingen, forta jeg meg å rydde, bære bøkene opp på arbeidsrommet, lukke igjen maskinen og tenne stearinlys... Gutta tok med eg svinekotteletter hjem, så nå har vi spist noe av det beste jeg vet, bare for å feire innleveringen. Her lukter det jul (svin,surkål og stearinlys), og vi har hørt på verdens fineste juleplate, Julemorgen CD'n! Jeg tok det med juleferie svært alvorlig rett og slett... ha ha ha... dustejente, men det var så viktig å bare få snusen i hva som venter. Nå har babyen lagt seg, og gutta er på fotball, så her sitter jeg. inni meg er det litt tomt og rart, pluss at jeg akkurat har hørt verdens fineste sang, og da blr jeg så rørt og rar i fjeset... bra jeg er her for meg selv... "Godt nytt år til alle barn i alle land, vi tror at snagen snart blir sann...."
♥Snulder Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Så koselig!! Men betyr det at jula er over alt. Hipphurra!!! Billigste jula jeg har vært med på noen gang.
dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 jasj.... vi tok den på halvannen time.... nå er det over! godt nytt år!!!!!!!!!!!!!!!!
Maud Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer med vel overstått. Det er noe av det jeg savner med studentlivet - den deilige følelsen når man er ferdig og kan nyte førjulstiden. Kos deg og slapp av, det har du fortjent!
Gummelillan Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Så bra!!! Tenker det ble en super oppgave. Og "løkk med jula" som man pleide å si i romjula på nordmøre da jeg var liten ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå