Gå til innhold

Noen her som kjøper julegave til "biomor"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall ,har dere god kontakt eller er dere kanskje venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legger til at jeg tenker på å gjøre det. for å være hyggelig.. eller er det teit?

Skrevet

Jeg kjøper ikke til henne, men jeg kjøper til pappa'n og henne sammen fra sønnen min (og hans). Vi er normalt gode venner, det fungerer som regel greit, men innimellom er vi sure på hverandre. Fra meg til henne ville ikke føles naturlig. Ikke fra meg til ham heller.

Skrevet

Vi kjøper, og gir sammen til henne. Vi er gode venner og snakkes ofte:)

Skrevet

Vi har gjort det flere ganger, men får nesten ikke et takk igjen.. Synes det er synd jeg:(

Skrevet

Vi kjøper ikke fra oss til henne, men vi sørger for at ungene får kjøpt en presang fra dem til henne.

Men vi får oppmerksomheter fra henne på morsdag(!) og farsdag, og setter kjempestor pris på det!

Skrevet

Nei - vi kjøper ikke til henne. Men så er det sånn at vi gjerne har litt juleverksted her hjemme, og da passer jeg på (dette har jeg ikke sagt til noen før) at de lager noe de kan gi til mamma'n. (og pappa'n og besterforeldre og mine foreldre.. etc)

Selv om hun er et troll betyr ikke at jeg trenger å være det!

Skrevet

jeg kjøper ikke til mine bonusbarns mor

Skrevet

Ja jeg kjøper et kosteskaft....hehe.

Skrevet

Jeg kjøper ikke til henne, og hun kjøper ikke til meg. Ungene har brukt å lage ting i bhg eller på skolen som jeg og far får på merkedager og til jul. Tror alle parter synes det er greit sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...