Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her!


Lillegutt *Igangsettes 20 juli

Anbefalte innlegg

Storveis! Termin 23.juli 2006!

Venter nummer 2!

Er super lykkelig og kjempe nervøs!

Skrekkblandet fryd!

Kjekt å være i gang igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He,he:)

Gratulerer,da! Jeg er også snart mor til to,det skal bli kos:)) Jeg har termin 05.07.07 Håper formen er bra!

Merker at tanken på å føde igjen er veldig blandet av spenning og litt angst!! Men det er da en fantastisk opplevelse. Er glad jeg er jente og får oppleve det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kan du si.

Men det er tøft med alle bekymringene som følger med....

Sukk, jeg sa til min mann, at denne gangen skal jeg ikke bekymre meg for alt som kan gå galt, men tror jeg er verre enn sist jeg...

Sikkert fordi symptomene har uteblitt denne gangen...

Menmen...lite å gjøre med, om det ikke skulle gå bra da...

Lykke til til deg med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik deg der,du!

Hadde ikke så mange bekymringer i første svangerskap jeg heller. Denne gangen er jeg veldig forsiktig med å glede meg for mye pga få symptomer..

Men har lest mange innlegg her nå, og det er veldig mange som er bekymret og har få symptomer. Går sikkert fint!

Ja, lykke til til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lest det jeg og....

så oddsen virker jo ganske bra!

Men men. Hvilke symtomer har du? Hvor mange barn har du?

 

Jeg har en jente på 2år fra før. Det at svangerskapet vriker anderledes kan jo kanskje bety annet kjønn? Nei, ikke godt å si....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig ømme bryster og de vokser som bare rakkær'n! Ellers gar jeg vært kvalm flere netter på rad,men vanskelig å si om det skyldes svangerskapet eller noe annet. Forrige gang var jeg uggen, trøtt og fikk sære lyster på mat og ømme bryster.. Ja, kanskje det blir en gutt denne gangen,da:) Har en jente på snart fem år. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... ja, det er helt klart. Jeg driver med utdannelse ved siden av jobben, klarer ikke tenke på å lese i alle fall. Men det kommer seg sikkert etterhvert. Akkurat nå er alt så nytt, at jeg ikke kalrer konstentrere meg med lesing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg godt! Beundringsverdig å kombinere skole, jobb og en toåring. Det hadde ikke jeg klart,tror jeg.

Jeg har nok med jobben. Jobber 100% i barnehage og blir veldig sliten av det om dagen. Skal på første legekontroll i slutten av neste uke og UL uka etter det, Grue-gleder meg,jeg..

Du får ha en god natt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...