Gå til innhold

Hilsen fra "over there" ;-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen ;-)

Sitter her med verdens tregeste oppkobling... og ukjent tastatur etc etc... Saa jeg gidder rett og slett ikke vaere saa mye paa dib mens jeg er her borte :-(

J har litt litt med tisaforskjellen, vaakner midt paa natta med full bleie og er sulten.... Mammaen IKKE saa glad for dDET, men maa man saa maa man :-)

Jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle gaa amok i butikkene og handle klaer til henne... Klarte jeg aa holde det??? Niks :-/

Ellers saa gaar alt bra, kunne tenkt meg en bil saa jeg kom meg mere ut paa dagen, men man kan vel ikke faa ALT ;-))))

Ha en fortsatt fin dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SLITT MED TIDSforskjellen.... haha

Skrevet

Bra dere har det fint da, selv om lille frøken ikke har skjønt tidsforskjellen helt;-))

Shop masse fint da sånn at vi andre kan bli grønne i fjeset av misunnelse!!!!

He he, om du gidder så ELSKER jeg Hersheys almondchocolate;-)))

Skrevet

Klart jeg gidder ;-)))

Skrevet

Jippi!!! Tis og tids er nesten det samme det;-))

Skrevet

Hallo bæibi! Så tåpelig å love seg selv noe så dumt ;-))) Ikke handle klær til prinsessa i USA liksom....når man har med penger...?

Ha en fortsatt fin ferie!!!!

Skrevet

Det er klart man må shoppe når man er på ferie over there! Min mann kom hjem fra konferanse i Texas på fredag, han måtte kjøpe ny koffert for å få med seg alt hjem... Kos deg videre!

Skrevet

=) Har du truffet mammaen til G og A??

Mora mi pleier alltid ta med seg større koffert hjem etter å ha besøkt oss. Hun har måttet kjøpe større et par ganger, men som regel har hun kunnet låne av meg.

Nytter ikke dra til USA uten å handle med seg diverse saker, nei!

Kos dere på ferie!! =)

Skrevet

Shop 'til you drop!!!!

Kos deg og sats på t snuppa skjønner tidsforskjellen snart da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...