Babyonboard ;-) Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hei alle sammen ;-) Sitter her med verdens tregeste oppkobling... og ukjent tastatur etc etc... Saa jeg gidder rett og slett ikke vaere saa mye paa dib mens jeg er her borte :-( J har litt litt med tisaforskjellen, vaakner midt paa natta med full bleie og er sulten.... Mammaen IKKE saa glad for dDET, men maa man saa maa man :-) Jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle gaa amok i butikkene og handle klaer til henne... Klarte jeg aa holde det??? Niks :-/ Ellers saa gaar alt bra, kunne tenkt meg en bil saa jeg kom meg mere ut paa dagen, men man kan vel ikke faa ALT ;-)))) Ha en fortsatt fin dag :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2006 SLITT MED TIDSforskjellen.... haha
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Bra dere har det fint da, selv om lille frøken ikke har skjønt tidsforskjellen helt;-)) Shop masse fint da sånn at vi andre kan bli grønne i fjeset av misunnelse!!!! He he, om du gidder så ELSKER jeg Hersheys almondchocolate;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 Klart jeg gidder ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jippi!!! Tis og tids er nesten det samme det;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Hallo bæibi! Så tåpelig å love seg selv noe så dumt ;-))) Ikke handle klær til prinsessa i USA liksom....når man har med penger...? Ha en fortsatt fin ferie!!!!
Maud Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Det er klart man må shoppe når man er på ferie over there! Min mann kom hjem fra konferanse i Texas på fredag, han måtte kjøpe ny koffert for å få med seg alt hjem... Kos deg videre!
Northernlights Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 =) Har du truffet mammaen til G og A?? Mora mi pleier alltid ta med seg større koffert hjem etter å ha besøkt oss. Hun har måttet kjøpe større et par ganger, men som regel har hun kunnet låne av meg. Nytter ikke dra til USA uten å handle med seg diverse saker, nei! Kos dere på ferie!! =)
Gummelillan Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Shop 'til you drop!!!! Kos deg og sats på t snuppa skjønner tidsforskjellen snart da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå