løve81 Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg hadde IKM onsdag 15. har ingen tegn til tanta, men tester fortsatt negativt... Jeg er jo så spent, har en masse symptomer, så hvis jeg ikke er gravid, lider jeg nok av innbilt svangerskap... Håpwer jo selvsagt at tanta ikke kommer, men jeg blir jo gaaaahl av all ventinga!
mamman til snupp Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Du er ikke alene! vet ikke når jeg har ikm, men tror det er til helga..vil teste, men vet det blir for tidlig...må nok ha tålmodighet til neste mandag hvis ikke tanta har kommet innen da..! Vil snart bli gravid!!!!
O.Brumm. Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg er i samme båt som dere...Skulle så ønske at dagene kunne gått litt fortere! Testet idag (har ikm på onadag) men den var jo klart negativ. spotter litt idag også, så jeg er så usikker på hva som skjer framover... VIL IKKE HA BESØK AV TR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper at vi er gravide jenter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå