Gå til innhold

jeg vil mer enn han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid villet mer enn ham, det er jeg som tar initiativet de aller flese ganer vi har sex, ognår han tar initiativ er det ved å gjøre meg oppmerksom på at han har ståpikk, og så er jeg som må få hjulene til å rulle. Det er akkurat som om han ikke tror han vil/greier å ha sex før han har stå, dvs han gjør ingen tilnærmelser selv så lenge den er slapp.

Hvis han var redd for å ikke bli hard nok kunne han jo forsåvidt bare gått for å ta på meg og slikke(han gjør jo det også, men aldri alene, alltid som et ledd på veien til...), jeg er utrolig lett å få på glid, og kan godt komme bare av det, jeg. Selv er jeg ikke nødvendigvis våt når jeg begynner å ta på ham med tanke på å ha sex, det kommer jo etterhvert.

Vi har snakket litt om dette, og han har sagt at det kanskje er fordi han ikke helt stoler på seg selv, og jeg har sagt at det er helt OK for meg å ha sex også uten penetrering, og at jeg gjerne vil bli tatt mer på. jeg trenger ikke alltid en full treretters-sex, kan gjerne ha litt brødskive-ved-kjøkkenbenken-sex, eller restemat-sex, eller posesuppe sex, det må ikke alltid være full pakke.

Mmen jeg vil jo ikke "mase" eller "kreve" for mye så han blir stresset og det blir enda mindre på meg...

Det blir ikke sex mer enn én gang i uka, kanskje enda sjeldnere.

Nå prøver vi å bli gravide også, og det skal mye flaks til å få vå ukentlige romp til å klaffe med eggeløsning, gitt, så vi kan nok komme til å prøve en stund..

JEG ER SÅ LEI og dessuten lei meg. Noen som har noen tips? vært i lignende situasjon? kan se inni hodet hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Kjente meg så godt igjen. Jeg tok det opp med han en gang om hvorfor han ville så sjelden. Om det var noe med meg å gjøre eller? Når man tenker på mannfolk, så tenker man ofte at du må slite de av deg fordi de jokker på deg i tider og utider?! Følte meg uattraktiv rett og slett. Men han forklarte bare at han aldri har kjent seg igjen i den steriotype mannfolk dealen der, og at han alltid bare har hatt et moderat behov. Han syntes det var trist at han ikke da blir å "tilfredstille" meg nok og skulle prøve å ta litt mer initiativ. Værst er det i perioder da han jobber enormt med overtid, så jeg forstår jo at han er sliten da, men etter jeg ble gravid har det blitt enda mindre. Nå har ikke vi hatt sex på 3 uker.

Jeg skulle ønske han kunne være litt mer spontan og overraske meg på kjøkkenbenken og "må-bare-ha-meg-der-og-da-sex". Hvis jeg prøver meg på noe sånt tar det ofte laang tid før han tar hintet. Og så er sex en plass man skal ha i sengen om kvelden når man har lagt seg virker det ut som.

SUKK.. gi meg en k*k i kveld........ Må ha det, bare måååå ha det nå altså. Gror igjen snart.

Skrevet

Trengs litt luking i bedet her for at man ikke skal gro hel igjen, ja. Ellers kan han vel i det minste tørke litt støv av meg ved leggetid, om det ikke blir full rundtvask;-)

HI

Skrevet

Sånn har jeg det også!!

Er møkk lei av det... jeg har egentlig bra med sexlyst, og nyter sex, og syns der er en fin ting å ta seg til:) Gjerne ofte, og det hadde vært gøy å gjort det utenfor soverommet av og til...

MEN, som dere, har jeg en samboer so kan gå i ukesvis uten å ha sex, og det ser ikke ut til å plage han. Mens jeg tenker på det hele tia!! Jeg har tatt det opp med han MANGE ganger, han sier han har lite energi, tenker at han burde tatt mer iniativ, tenker at nå kunne vi hatt sex, men sier det aldri til meg eller gjør noe med det... Jeg bekynner å bli dritalei av å ta iniativet.. derfor gjør jeg det ikke så mye lenger, uten at lysten blir alt for stor. Av og til får jeg et sukk når jeg prøver meg, og da er det som å skru meg av... så blir det ikke noe...

Nå er jeg gravid i 30 uke, har ikke lagt på meg noe særlig utenom magen, men føler meg jo ikke som et sex-symbol:) Så nå kunne jeg trengt mer en før at han hadde tatt iniativ.... Jeg tenker ofte på dette her, og lurer på hvordan det blir når barnet blir født, da kommer jeg hvertfall til å gro igjen. Viss han er sliten nå, kommer han vel hvertfall til å bli det når han blir pappa?

Han er verdens beste mann, og jeg elsker han over alt på jord... Jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten han, men vi kræsjer på det seksuelle plan.. Er det noe jeg bare må leve med? Jeg har sagt at jeg trenger sex, nærhet, føle meg ønsket på DET planet. Han er flink til å kose med meg, bare det ikke blir sex utav det.

Men viss vi for engangs skyld har sex spør han ca. 100 ganger i løpet av samleie om det går bra pga at jeg er gravid... turn off... jeg er ikke noe sjenert, så jeg har sagt at jeg skal si fra om det er ubehagelig, men det synker ikke inn.

Ble langt dette.... alt kom visst ut:)

• 2 uker senere...
Skrevet

uff! syns virkelig synd på dere! kjæresten min var sånn tilbakestående med sex i bejynnesen når magen bejynte å synes. det var sjikkelig turn off får både meg å han som du sa at han spurte om d jikk bra meg meg å magen når vi hadde sex å viss jg ble veldig "revet med" i sexn så sa han at jg måtte roe meg ned!..mn jg har lest en del på nette osv så fikk han til å innse at det ikke var farlig med sex å jg blei ikke tent av at han skulle være den psykologen i senga når vi hadde sex! for siden til meg etter jg ble gravid så har jg lyst på sex 24/7 og heldigvis så har han en stor porson sex-lyst mn veldig dårlig til å finne på spontane ting mn prøver så godt vi kan...jg ble så lei at jg sa til han at viss ikke han kom med mere iniativ så skulle jg finne en som hadde virkelig lyst på mg, etter det så har han vært veldig flink. så det var ikke kanskje den beste måten å gå fram på men jg følte meg ikke attraktiv nokk for han eller god nokk så jg måtte gå litt drastisk te..mn det hjalp jo!:)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...