Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg har alltid villet mer enn ham, det er jeg som tar initiativet de aller flese ganer vi har sex, og i den grad han tar initiativ er det ved å gjøre meg opmerksom på at han har ståpikk, og så er jeg som må få hjulene til å rulle. Det er akkurat som om han ikke tror han vil/greier å ha sex før han har stå, dvs han gjør ingen tilnærmelser selv så lenge den er slapp. Hvis han var redd for å ikke bli hard nok kunne han jo forsåvidt bare gått for å ta på meg og slikke(han gjør jo det også, men aldri alene, alltid som et ledd på veien til...), jeg er utrolig lett å få på glid, og kan godt komme bare av det, jeg. Selv er jeg ikke nødvendigvis våt når jeg begynner å ta på ham med tanke på å ha sex, det kommer jo etterhvert. Vi har snakket litt om dette, og han har sagt at det kanskje er fordi han ikke helt stoler på seg selv, og jeg har sagt at det er helt OK for meg å ha sex også uten penetrering, og at jeg gjerne vil bli tatt mer på. jeg trenger ikke alltid en full treretters-sex, kan gjerne ha litt brødskive-ved-kjøkkenbenken-sex, eller restemat-sex, eller posesuppe sex, eller fastfood-sex, eller bare litt dessertsex, det må ikke alltid være full pakke. Mmen jeg vil jo ikke "mase" eller "kreve" for mye så han blir stresset og det blir enda mindre på meg... Det blir ikke sex mer enn én gang i uka, kanskje enda sjeldnere. Nå prøver vi å bli gravide også, og det skal mye flaks til å få vå ukentlige romp til å klaffe med eggeløsning, gitt, så vi kan nok komme til å prøve en stund.. JEG ER SÅ LEI og dessuten lei meg. Noen som har noen tips? vært i lignende situasjon? kan se inni hodet hans?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Jeg... men vi har bare en gang i måneden vi... det er verre. Men han har ikke gitt meg noen annen grunn enn at han er sliten.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Ingen gode råd, men jeg vil bare si at vi er flere jenter som ønsker oss mer. Vi har stort sett bare sex sånn hver 2. eller 3. uke, og da gjerne en veldig kjapp en mens vi sender datteren vår ut på kjøkkenet så hun får ta seg en is i fryseboksen. Så da må det jo gå kjapt unna. Samboer vil ikke legge seg før ved 24-tiden på kvelden, og da er han så trøtt at han bare vil sove. Jeg er frustrert og forbannet. Jeg satte ikke inn spiral for at den skulle ruste bort i systemet heller sa jeg. "Nei, vel, så napp den ut", sa han. Og siden han ikke vil ha flere barn, tolker jeg det slik at det er helt greit for han at vi ikke har sex. Grrrrr!!!!
Alltid blid mann! Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Åssen går det an....??? Trudde det ikke fantes karer som ikke hadde lyst.... For jeg er slettes ikke en av de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå