Gå til innhold

NOEN VESTFOLDINGER HER DA??????


*Mustang Sally*

Anbefalte innlegg

Jeg er fra Vestfold. Nærmere bestemt Tønsberg. Er 22 og har en sønn på 13 mnd, ei bonusjente på 8 år og en spire i magen som er ventet 13 juli sammen med min herlige samboer/forlovede!

 

 

Flere fra Vestfold her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprinnelig fra Vestfold - nærmere bestemt Sandefjord. Men regner meg selv som oslo-jente da jeg har bodd her de siste 10 åra (med unntak av 3 år i london).

Dette er min første graviditet og jeg har termin 21 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Svelvik. Har to nydelige barn på 8 og 10 år. Er 33 år med en liten liten spire i magen:) Gift med en vidunderlig mann, giftet oss i fjord.. hadde bryllupsreise til Kypros. Det var deilig det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Er fra Vestfold jeg også:) Bor i Sandefjord sammen med mannen min og vi venter vår aller første baby:D Ganske usikker på terminen enda, men ca rundt 20.juli tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!!

Jeg bor også i Vestfold... dvs Nøtterøy...

Har flytta litt rundt, men nå har vi endelig slått oss til ro her på Solskysten!

Vi venter vårt andre barn rundt 01.07. Kjempe spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Horten. Har også bodd litt rundtomkring. Og nå er hjemstedet Drammen (av alle steder, hehe). Jeg jobber i i Sandefjord og samboer jobber i Oslo, så da ble Drammen midt i mellom. Men er mye hjemme i Horten da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen bor i Tønsberg.Pendler til Oslo på jobb og er gravid for første gang. Utrolig spennende og nytt dette. Foreløpig termin er vel rundt 29. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ordentlig vestfolding, dessverre, bor i Bergen nå.. MEN vi flytter til Tønsberg-traktene til våren, og senere i livet er planen å bli i dette herlige fylket. Så begynner å tenke at jeg hører til i Vestfold! (Mannen min er derfra, forresten..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...