Gå til innhold

Nå har jeg fått "the no cry sleep solution" i posten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til å lese den nuh! Såå spent på om det er noen baby-vennelige triks som kan gjøre susen;)

Skal komme med oppdatering for de som er interessert i denne fremgangsmåten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bok med gode søvnråd! ..og som tittelen sier, er det uten noen form for skrikekur. Hun viser blant annet til forskning som på det sterkeste fraråder skrikekurer, og kommer med tips til å få gullet til å sove lange gode netter. I starten av boka lover hun bedre søvn! Så nå er jeg håpefull:)

Skrevet

Heia "Go`guffen"

Hvor fikk du kjøpt denne boka.........???????? Trenger å natta mi tilbake snart, og klarer ikke høre snuppa skrike! Planen er at jeg skal sove borte 2-3 netter og så skal pappan ta nattavvenning/"lære" henne å sove ihvertfall noen timer istrekk på natten.......,men jeg frykter at hun kommer til å vrææææle :( stakkar lita! , så noen tips om hvordan vi kan gjøre dette mest mulig skånsomt for alle parter mottas med takk :)

Skrevet

Jeg har og bestilt den boka, håper jeg får den i morgen: Jeg kjøpte den på bokklubben.no, men vet at de har den på bokkilden.no feks. Sikker mange steder å få tak i den. Gleder meg til å finne noen sove-triks uten gråting!

Skrevet

Inneholder denne boka tips for å få de til å sove på dagtid også?

Skrevet

Jeg har lest boka, anbefaler den varmt, den ga ihvertfall meg tips og ikke minst motivasjon og trøst. Kjøpte den på bokkilden.

Det som er viktig er at man må ha tålmodighet for det er ingen kur som kan gjøres over natta. Regn med at det tar tid. Men det er en rekke tips i boka man kan velge blant, og "skreddersy" etter ditt barns behov.

Må innrømme at jeg ikke har klart å følge opp rådene så mye ennå, men det er et par ting jeg prøver å gjøre, det viktigste for meg er at jeg prøver å koble han fra puppen i det han holder på å sovne (slik at han ikke tror han må ha den i munnen for å sovne). Dette gjør at han etterhvert kanskje skjønner at han ikke trenger meg for å sove videre. Synes det begynner å virke litt ihvertfall.

Kanskje dårlig forklart, men boka forklarer dette veldig bra...

Skrevet

Hei Snull:)

Kjøpte den hos bokkilden jeg, men tok en evighet før den kom.. tre- fire uker:/

Forfatteren heter Elizabeth Pantley, og den er gitt ut på McGrawHill forlag.

Skrevet

Ja, tulla mi hadde problemer med søvnen på dagtid. Hun ville bare sove 30 min av gangen, og da ble hun jo trett og grinete med en gang. Jeg klarte faktisk å lære henne å sove lenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...