Gå til innhold

Huff.... nå har jeg ringt legen og bestilt meg time.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del bekkenplager, og nå har jeg ringt legen for å få meg en sykemld... Sitter med en ekkel følelse inni meg, for hadde store planer om å jobbe lenge dette svangerskapet. Skal be om 50% i første omgang...

Jeg jobber i butikk, og har muligheten til å sitte en del når jeg står i kassa, men må hele tiden ut derifra og hjelpe kunder.

Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg helt utslitt og har dritvondt. Klarer nesten ikke å komme meg ut fra sofaen. Det gjør vondt når jeg skal snu meg i senga om natta osv.... Så innerst inne vet jeg at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, men jeg klarer ikke annet..

Please oppmuntre meg da jenter, og si at jeg gjør det rette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør det rette!!! Bekkenløsningsplager som ikke blir tatt på alvor kan jo føre til store handicap etter fødselen også, så det må forebygges så mye som mulig. Jeg har en venninde som presset seg veldig mye trass i bekkenløsningen, og hun har nå så store plager i ettertid at hun er redd for at hun ikke kan få flere barn. da havner hun i rullestol. Så ta GODT vare på deg selv, og ikke ha dårlig samvittighet :)

Skrevet

Jeg hadde som mål å ikke ha noen sykedager i dette svangerskapet, men holdt ut helt til uke 13 før jeg fikk 100% sykemlding pga bekkenløsning. Nå har jeg jobbet 25% i en uke, og det går greit, men det er kjedelig å være hjemme.

Jeg har litt dårlig samvittighet i forhold til jobben, men jeg har klart å overbevise meg selv om at jeg må ta hensyn til meg selv i denne perioden. Jobben klarer seg jo uten meg. Sist jobbet jeg mer enn jeg burde, og endte opp med bekkenplager også etter fødselen. Det skal jeg gjøre alt for å unngå denne gangen.

Tenk på deg selv, hør på kroppen din, og hvis du får dårlig samvittighet, så husk at du gjør det for babyen din! Jeg synes du gjør det rette!

Skrevet

synes du skal tenke du gjør det rett, det lille nurket ditt har ik godt av du overannstrenger deg. dessuten er det ingen som kommer til å takke deg noen gang fordi du var på jobb med plager. tenk på deg og den lille i 1 omgang. og ikke hør på kommentarer fra andre om det skulle være noe. vit at du gjør det rette du :)

masse lykke til videre

Skrevet

jeg syns du gjør det rette :)

når du har så vondt som du sier så skal du ta ut sykemelding!!

det er ikke bra for deg at du går rundt slik og har vondt,da blir du stresset og kanskje sint og lei deg osv,å da har ikke babyen din det bra heller..

så du skal ikke ha dårlig samvittighet,for all del..

men siden du har det så var det en god ide å ta ut 50 % i første omgang så kan du se hvordan det går..:)

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...