Gå til innhold

Tips til klubbmat???


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Jeg sakl ha jenteklubb i morra, og er helt tom i hodet på matsiden om dagen......

Noen som har tips til noe gost jeg kan lage????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Taco...Det er veldig standard da.

Men veldig enkelt å lage, uansett om det er 2 eller 10 som kommer! Også et det jo veldig godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jag veit.... det hadde vært super enkelt og godt-men vi fikk det hos ho vi var hos forrige gang............

Takk for tipset da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost og kjæks da? Også standard... kanskje en pastasalat el.? Trur ikke haue mitt e nå bra det heller... så koffør æ egentli svara veit æ nu ikke... hihi

 

Vaffelkak e nu alltid godt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal liksom være middag, så ost og kjeks blir litt skrantent, uansett så godt det er...........

Pastasalat kanskje??? men er ike det mer sommermat?? eller ikke???

 

Hva er vaffelkak???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke middag... vaffler sei du sekkert ;D Middagsmat... da får du kjøp ei steik som du trør i ovnen, også kjøp du fløtegratinertepoteta i frysedisken, og server med grønnsaker og en go saus... e vældi lite arbeid egentli... ;D

 

Vi server reinsteik kvær nyttårsaftn.. tel vennan vårres og det e jo ikke nå meir arbeid å lag tel 10 enn tel 2... anna en at du må kutt litt meir grønnsaker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god salat, hvor du har ingrediensene i forskjellige boller, så kan de plukke det de liker selv. og ferske hjemmebakte rundstykker.

 

eventuellt bakt potet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg hadde "jenteklubb" laget jeg en kjempe god kyllingrett som virkelig slo an. Kommer an på om dere liker litt sterk mat...

 

Del kyllingfileter i passenede biter og stek i stekepannen sammen med litt løk. Etterpå legges alt i en ildfast form.

 

Pisk fløte (en boks fløte per 3 kyllingfileter... vet ikke hvor mange dere er...)

Når den er stivpisket blander du oppi et glass med Mango Chutney, to te-skjeer Sambal Oleke (chilli) og en te-skje karri. Rør det sammen og legg det oppå kyllingen. Dette skal til slutt stå ca 20 minutter i ovnen og da smelter kremen og det blir en KJEMPE god saus som trekker inn i kyllingen og gjør den saftig og god. Serveres sammen med ris, salat og nanbrød.

ANBEFALES Å PRØVE EN GANG!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med lasagne med en god salat og varme rundstykker til.

Kommer jo litt an på formen din da. Hva orker du å stå og lage???

Gryterett. Fylt paprika som gratineres i ovnen. Stek. Kanskje forsmak på julematen.... ribbe eller pinnekjøtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...