Karomamma Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 .... så da får jeg vel motvillig gå i møte. Jeg liker IKKE møter og i hvert fall ikke sånne som det jeg skal i nå. Blablablablablabla og litt blædiblædiblædibla og så litt blablabla igjen... Myyyyye triveligere å sitte på plassen min og dille med småprosjektene mine. Nå har jeg til og med lært meg å dibbe mens jeg snakker i telefonen. Hi hi hi....
Tiggywinkle Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Høres kjent ut. Jeg er i permisjon nå men fremdeles med å noen prosjekter. Så etter å ha vært hjemme en stund, var jeg med i et halvdagsmøte i forrige uke, med lille tulla på slep. Hun oppførte seg eksemplarisk. Men akkurat da var det deilig å gå i møte, blablabla ble litt som musikk og voksenkontakten var deilig. Fikk til og med servert mat og drikke, luksus på bli servert og ryddet etter...:-) Neida, men litt satt på spissen, det var deilig med et møte selv om jeg kanskje ikke bido med så veldig mye i ammetåka..
Urtete Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Velkjent hverdag, Karomamma!! :-))) Sitter midt i dibbinga og blir avbrutt med: "Bare et lite spørsmål....." "En liten ting....." "Forstyrrer jeg???" SER DERE IKKE AT JEG DIBBER DA??????????????????????????? HØH!!!!!!! Har egentlig ikke tid til å jobbe, altså! :-))))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Det er det jeg alltid har sagt, jobbing er oppskrytt!!! Men siden pengene ikke vokser på trær her hvor jeg bor, så er det jo en fin måte å skaffe det man måtte trenge da....
Trollmora Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Enig med deg Karomamma! Dibbing i telefonen er jo en kunst.
Urtete Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Dibbing i telefonen er jeg IKKE god på, da svarer jeg i hytt og gevær!!! :-))))))
Karomamma Skrevet 20. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2006 Du och jag, Trollmora! We fix....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Hverdag...........jobb............hmm.........tror ikke jeg har tid til det jeg.....:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå