Reveenka Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 gullet hele tiden krabber rundt og plukker på - og spiser - alt mulig rart... Sånn som avispapir i store mengder, ting og tang som har havnet under spisebordet og som ingen har hatt tid til å feie opp ennå(som spaghettien fra i forgårs...), aske fra peisen, små biter med sagflis og spon fra vedkassa, hybelkaniner osv.... Hvorfor kan hun ikke heller spise grøten sin når jeg har lagd det til frokost, eller de nammelige brødbitene med leverpostei og prim??? Da vi strevde med å få henne til å spise i starten her, endte det med at jeg i desperasjon la ut brødbitene hennes på matten hennes på gulvet - da gikk det ned i ekspressfart...c",)
Karomamma Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Ha ha ha!! Fortell meg hvis du får noen gode svar på dette spørsmålet. jeg er SÆRS interessert i svaret i så fall....
Tiggywinkle Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Det høres synonymt ut med min trang til å snike innom skapet med godterier om morgenen. Skapet med havregryn og andre sunne saker er liksom litt mindre interessant. Ihvertfall nå i "amme-spiseheletiden" perioden:-)
Trollmora Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Bare vent til hun kommer ut i snøen ) Eller til våren med grus, søledammer og masse godis på bakken! Enkelte unger bare mååå smake på alt. Det ser ut som om du aldri vasker huset eller barna er konstant møkkete rundt munnen, ja se det må man bare leve med en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå