Gå til innhold

Kan noen fortelle meg hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

gullet hele tiden krabber rundt og plukker på - og spiser - alt mulig rart... Sånn som avispapir i store mengder, ting og tang som har havnet under spisebordet og som ingen har hatt tid til å feie opp ennå(som spaghettien fra i forgårs...), aske fra peisen, små biter med sagflis og spon fra vedkassa, hybelkaniner osv....

Hvorfor kan hun ikke heller spise grøten sin når jeg har lagd det til frokost, eller de nammelige brødbitene med leverpostei og prim???

Da vi strevde med å få henne til å spise i starten her, endte det med at jeg i desperasjon la ut brødbitene hennes på matten hennes på gulvet - da gikk det ned i ekspressfart...c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha!! Fortell meg hvis du får noen gode svar på dette spørsmålet. jeg er SÆRS interessert i svaret i så fall....

Skrevet

Det høres synonymt ut med min trang til å snike innom skapet med godterier om morgenen.

Skapet med havregryn og andre sunne saker er liksom litt mindre interessant.

Ihvertfall nå i "amme-spiseheletiden" perioden:-)

Skrevet

Bare vent til hun kommer ut i snøen :o)

Eller til våren med grus, søledammer og masse godis på bakken!

Enkelte unger bare mååå smake på alt. Det ser ut som om du aldri vasker huset eller barna er konstant møkkete rundt munnen, ja se det må man bare leve med en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...